Ga naar inhoud

Mikit

Lid
  • Items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7

Mikit's prestaties

  1. Ik heb het opgelost denk ik ik heb nu AVG maar dat is vooor 30 dagen ?
  2. Neen daarvoor had ik BullGuard maar die is falliet . Zal ik proberen . Ja 1 keer maar , als ik mijn psp aansloot of mijn iphone .
  3. Het heeft niet geholpen . Mijn computer valt nog altijd uit . (Telkens waneer ik systeemscan van bit defender doe .)
  4. Ik heb een nieuwe computer . Ik heb windows 7 niet zelf geinstaleerd .
  5. Ja als ik scan doe en soms als ik usb aansluit . Ik heb nog geen herinstalatie gedaan van windows . ---------- Post toegevoegd om 19:54 ---------- Vorige post was om 19:54 ---------- Aan wie moet ik dat logje verzenden ? ---------- Post toegevoegd om 19:55 ---------- Vorige post was om 19:54 ---------- http://speccy.piriform.com/results/wu47wKgOmcHpdNkaHvaAuiR Hier is dat logje .
  6. Ok dat zal ik doen . ---------- Post toegevoegd om 13:33 ---------- Vorige post was om 13:27 ---------- [TABLE] [TR=bgcolor: #f0f0f0] [TD]Bitdefender Total Security 2011 [/TD] [TD]Zo werkt het [/TD] [TD] 32 bit 64 bit : Welke moet ik nemen 32 bit of 64 bit . [/TD] [/TR] [/TABLE]
  7. Ja ik heb BitDefender op mijn pc staan . Elke keer wanneer ik Diepe systeemscan doe . Komt er opeens die blauwe scherm . Ik weet niet wat het probleem is .
  8. Ik heb namelijk hetzelfde probleem maar ik kan er niet zo goed aan uit. Hier vind je nog meer informatie : bug check string =KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED bug check code =0x1000008e caused by driver =bdselfpr.sys 1 parameter =0xc0000005 2 parameter =0x8348ec2a 3 parameter =0xb37d3bfc 4 parameter =0x00000000
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.