Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

mercury2001

Lid
  • Aantal items

    385
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over mercury2001

  • Titel
    Lid

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. hallo, gezien geen antwoord/oplossing meer, heb ik maandag ll de Ombudsman voor Handel ,het ganse dossier overgemaakt, afwachten dus, mvg, Alain Gisteren al een telefoon gekregen van Aldi met de vraag wat en hoe, 1 uur later een mail dat dit niet onder garantie valt, dus verder afwachten naar de oplossing (?) via de Ombudsman, mvg, Alain
  2. ok, mag worden afgesloten, bedankt, mvg, Alain
  3. hey, perfect hoor, eigenaardig dat dit zich pas een 2 weken geleden heeft beginnen voordoen, waarschijnlijk na een update FF, bedankt !
  4. het is deze: http://www.cameras-cctv.com/KPD675 is beveiligd met inlog , wachtwoord en gegeneerde code, is wel al een 10-12 jaar oud
  5. nee hoor, Windows 10, ik 'moet' IE11 blijven gebruiken, alleen met deze browser werkt mijn camerabeveiliging ook via het internet; probleem met die filmpjes op een kleine (trage) reislaptop is dat dit de snelheid van laden enorm vertraagt, als je op reis bent heb je niet altijd die snelle internetconnecties...
  6. hallo, toch eigenaardig, met IE11 heb ik dit niet?
  7. Hallo, een vraag, sedert een paar weken worden video's automatisch geopend bij het scrollen over een pagina... vervelend, de video blijft ter plaatse staan, zelfs bij verder scrollen; ik kan de video stopzetten (pauze) dan verkleint het video beeld maar blijft bovenaan 2020-03-19_16-34-03.mp4 de pagina staan, zie filmpje in bijlage; hoe schakel ik dit uit in firefox
  8. hallo, dus de Service (?) dienst gecontacteerd van Medion, deze morgen een telefoon gekregen, anoniem nummer, dat er hier geen garantie kon worden gegeven, (had 3 jaar op het toestel) en dat ik de niet onder garantie-vallende dienst, betaalnummer, moet bellen voor herstelling van het toetsenbord.... had ik verwacht van de service van Medion laat ENORM te wensen over. Er rest mij nog een andere optie, namelijk via de Ombudsdienst voor Handel .....
  9. Hallo, bedankt, probleem is dat ik hem zeker anderhalve maand kwijt ben, opsturen naar Nederland, daar in 'herstelling en dan terugsturen, veel bof is er niet bij de hersteldienst, , zeker niet als het 'garantie' betreft; vermoedelijk is er iets afgebroken tijdens het afborstelen van het toetsenbord, gebeurde nochtans met een zachte borstel, losse verse zou bestaan, probleem is dat dit een volledig toetsenbord is, en alleen maar van binnenuit kan geplaatst worden, dus moeten alle componenten en bekabeling er eerst uit, om dan een toetsenbord te kunnen plaatsen heb dit gevonden link
  10. Hallo, het betreft wel een laptop, dus klavier s niet inzetbaar, mvg, Alain
  11. Hallo, een vraag: tijdens het reinigen van het toetsenbord is de 'Z' toets losgekomen; alles werkt nog maar de toets blijft niet op zijn plaats zitten, vermoedelijk iets afgebroken van de toets. Iemand een oplossing? Waar zou ik een dergelijke toets vinden? Her defecte onderdeeltje is waarschijnlijk van 1 van de 2 witte/nylon houders, onder de Z toets afgebroken; de toets wil niet meer vastklikken in het toetsenbord, alvast bedankt, mvg, Alain
  12. Hallo, uiteindelijk, onder 'dwang' toch moeten overstappen naar windows 10, Edius opnieuw mogen aankopen .... Mijn vraag nu: Bij het opstarten van de pc wordt 'worden) telkenmale de vroegere gebruikte progs weergeven, vb firefox, explorer... Deze progs zijn afgevinkt in de opstartprocedure, wat kan ik hieraan verhelpen? mvg, Alain
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.