Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

mercury2001

Lid
  • Aantal items

    342
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over mercury2001

  • Titel
    Lid

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. sorry, ben al veranderd van IE naar Firefox, Chrome komt hier zeker niet binnen, mvg, Alain
  2. Hallo, ok, dus geen positieve oplossing, mvg Alain
  3. Hallo, een vraag, Firefox vraagt me steeds om Shockwave Flash te activeren bij het bekijken van video, zoals u kan zien op de bijlage krijg is de mogelijkheid niet om dit 'altijd' in te stellen. Als ik google op het net vind ik deze mogelijkheid wel bestaat, 2de bijlage, verkeerde versie? mvg, Alain
  4. ja, gelezen, maar ik heb mijn iPhone 24 uur NIET gebruikt, enkel om nu en dan het batterijniveau te bekijken, toch eigenaardig hé? mvg, Alain
  5. Hallo, een vraag; de batterij van mijn iPhone 6s staat na 24 u op 10%, ik heb deze iphone is de afgelopen 24 uur NIET gebruikt! Onder batterij/batterijgebruik per app staat Facebook voor 75% Safari voor 20% en begin/toegansscherm voor 5% ( controle van de batterij gedurende die 24 uur); batterijconditie/maximumcapaciteit is 85% Is dit normaal? Facebook staat er als app maar is die laatste 24 uur niet gebruikt, evenmin als Safari mvg, Alain
  6. Bedankt hé, probleem is dat er geen email adres voorhanden is, alles werd verzonden via een no-reply mail. Ik heb vrijdag ll klacht ingediend bij het hoofdkantoor Aldi, daar heb ik nog niets van vernomen, deze morgen opnieuw, hopelijk toch een reactie. Ik had foto's gevraagd aan het 02 nummer, die konden ze niet geven, ik moest daarvoor bellen naar het 0900 nummer, Ik wacht nog tot woensdagavond, dan leg ik klacht neer bij de Ombudsman, mvg, Alain
  7. hallo Droske, dit heb ik nog gevonden, zou dit het correcte nummer zijn?
  8. jaja, papier is gewillig .... op dat 02 nummer krijg ik te horen dat in het betaalnummer 0900 MOET gebruiken.... ze kunnen/willen mij niet doorschakelen, ze willen mij geen emailadres (het andere is een no-reply emaildadres) geven van die 0900 dienst, het moet blijkbaar opbrengen
  9. Hallo, de laptop werd in de originele verpakking en deze nogmaals in een 2de grotere, opgevulde kartonnen doos afgegeven aan DPD... foto's van de laptop bij aankomst krijg ik niet, enkel via een betaalnummer kan ik nog vragen stellen betreffende de toestand van de laptop, mvg, Alain
  10. Hey, zopas nieuws gekregen van het SERVICE (?????), mijn laptop zou gebroken, gebarsten of gevallen zijn, ik citeer :"De behuizing van uw product vertoont schade (scheuren, breuken,afgebroken delen) die duiden op onoordeelkundig gebruik en uw productkan derhalve niet onder garantie worden gerepareerd." Dit was zeker niet het geval! Vermoedelijk is er iets gebeurd in het transport of bij de hersteldienst of zijn ze met een verkeerde laptop bezig! No-reply mail, betalende teledoon, foto's krijg ik niet, wel de rekening al dan niet herstellen, zie pfd in bijlage, mvg, Alain Kostenopgave2_0381245387.pdf Kostenopgave1_0381245387.pdf
  11. Hallo, ja hoor, zeker nog een 8 mails heen en weer zonder oplossing; ik heb dan een voucher gekregen om de laptop op te sturen, 13 augustus; de herstelling zou maximum 15 dagen duren...; gisteren een mail ontvangen van eerste nazicht van de laptop, blijf in 'blijde' verwachting ! mvg, Alain
  12. hallo, nee hoor, al van begin verleden week, veel standaard oplossingen die niets oplossen
  13. ja, daar zit het hem, zeer moeilijke toegankelijkheid, eerst alles via mail, dan betaaltelefoon, en nog steeds geen oplossing, terugbrengen naar de winkel (Aldi) kan niet, vandaar ....
  14. Hallo, ik heb geen numeriek klavier, misschien staat het daarom op OFF? Medion 62450, het betreft een kleine reislaptop mvg, Alain
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.