Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

h@rry

Lid
  • Aantal items

    45
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over h@rry

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 28-08-1954

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis
  1. Windows 10 : updates uitschakelen Zeer goed omschreven (en niet moeilijk) : http://decomputer.be/windows-10-updates-uitschakelen/ Mag wellicht niet te lang uitgeschakeld staan ivm veiligheid. Graag seintje wanneer er een nieuwe (goede) update is
  2. HELAAS, Windows 10 ... updates uitschakelen gaat niet ... ? Of is er een work around ?
  3. HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Muis werkt terug ! Telefonische ondersteuning HP (gratis omdat ik nog garantie had) --> fout van recentste update van Microsoft. Bijzonder ergerlijk dat Microsoft hierover niet communiceert ... ik ben hier 2 dagen mee bezig geweest OPLOSSING : systeem terugzetten van voor de update Opstarten, herhaaldelijk ESC drukken --> start-up menu F11 system recovery Problemen oplossen Geavanceerde opties Systeemherstel Account aanklikken en wachtwoord ingeven (account waarmee je ooit de PC hebt geïnitieerd) Systeem herstellen (naar een datum waarop het probleem zich nog niet voordeed) Vink aan : andere datums geven In mijn geval : klik op 14-02-2018 Systeem herstellen Wachten terwijl systeem zich herstelt (40 minuten) Opnieuw opstarten MUIS WERKT WEER ! ANDERE OPLOSSING VAN HP (die ik niet geprobeerd heb, aangezien vorige werkte) : https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4091240/usb-devices-may-stop-working-after-installing-the-february-13-2018-upd Dank ook aan jullie om mee te zoeken !
  4. Hoi Ben net telefonisch binnen geraakt bij HP. Veel voorkomend probleem, niet alleen bij HP, maar door Microsoft. Zij gaan mij een oplossing sturen. Uiteraard deel ik die als ik ze heb. Tot seffens (hoop ik)
  5. Hoi Ik heb energiebeheer van de USB uitgevoerd, uitschakelen stond aangevinkt, ik heb het afgevinkt. USB's nog eens verwijderd, terug opgestart ... helaas, muis werkt niet. PS van de onderdelentest kan ik geen screen maken : bij opstart herhaaldelijk F2 drukken en dan kom ik in Diagnostische ..... in dat menu staat onder andere onderdelentest (ook systeemtest enz...) allemaal uitgeprobeerd, alle testen geslaagd, op dat moment werkt de muis ! bij afsluiten start windows ... en de muis is dood
  6. Nog steeds aan het proberen ... heb ONDERDELENTEST uitgevoerd bij opstarten herhaaldelijk op F2 gedrukt (op dat moment merk ik al dat de muis werkt !) --> hoofdmenu --> touchpad/muis --> test muis : muis werkt perfect --> afsluiten onderdelentest --> MUIS IS TERUG DOOD
  7. Hoi Alle toetsen werken werken normaal. De functietoetsen, toetsen gecombineerd met de Fn-toets, alles zoals het hoort ...
  8. Bij CONFIGURATIESCHERM/HARDWARE/APPARATEN : stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd er zijn geen compatibele stuurprogramma's voor dit apparaat Dit achtereenvolgens met 2 verschillende muizen, die wél werken op een andere PC
  9. Hoi Thanks maar ... Helaas ... Procedure van Falstring nu ook uitgevoerd, steeds zelfde effect : melding USB-mouse ingesteld en klaar voor gebruik maar ze werkt niet Bij apparaatbeheer, staat bij ANDERE APPARATEN: - onbekend apparaat (met vraagteken) - USB Mouse (gele driehoek met uitroepteken en vraagteken) Voor inpluggen van de muis stond andere apparaten leeg, en enkel de muis inpluggen geeft deze 2 regeltjes PS zou een Bluetooth-muis aankopen een goed idee zijn ? Groetjes
  10. Thanks ! Ik heb het bestand gedownload en proberen te installeren. Halfweg krijg ik de melding : Deze computer voldoet niet aan de minimale vereisten voor installatie van de software. Nochtans een HP laptop van iets meer dan een jaar oud met windows 10 ... Of ligt het eraan omdat ik eerst die installatie van de USB hoofdhub moet verwijderen ?
  11. Hoi Ik heb de muis verwijderd en terug opgestart. Muis terug aangekoppeld, eventjes rood lichtje, dan terug "dood". Er is NIETS ANDERS aangesloten dan de muis nu. Ik zie bij apparatenbeheer : ANDERE APPARATEN: - onbekend apparaat (met vraagteken) - USB Optical Mouse (gele driehoek met uitroepteken) USB-CONTROLLERS : - Intel USB 3.0 eXtensible Host Controller - 1.0 Microsoft - Samengesteld USB-apparaat - USB-hoofdhub (USB 3.0) Rechtermuisknop op de USB-hoodhub geeft : - stuurprogramma bijwerken --> heb ik gedaan, hij vindt geen update - apparaat uitschakelen : meldt dat het dan niet meer werkt --> heb ik niet durven doen - apparaat verwijderen : meldt : u gaat de installatie van dit apparaat ongedaan te maken --> ook niet durven doen - zoeken naar gewijzigde apparaten --> geen resultaat - eigenschappen --> meldt : DIT APPARAAT WERKT CORRECT Ik wacht nog even op reactie vooraleer verder iets te ondernemen. PS in het slechtste geval, kan een Bluetooth-muis een oplossing geven (ik heb ze niet, maar desnoods ga ik ze kopen) Hopend op een oplossing, ALVAST DANK !
  12. Hoi, dank voor jullie reactie's. Ik heb de WinUSB van Stegisoft toegepast en is niet opgelost. Ik kreeg de melding "DE USB CONTROLLER HEEFT DE STATUS MISLUKT OF IS NIET GEÎNSTALLEERD". Deze toepassing kan de USB-controller dan niet herstellen ? Ik kon enkel maar SLUITEN. En USB-sticks werken wel, ik kan daar data opzetten of afhalen. Nog tips ? Hoe kan ik de USB-controller herstellen ? Groetjes
  13. Hoi Laptop HP met Windows 10, optische HP-muis met USB-aansluiting, maar ook 3 andere muizen met USB, werken plots niet meer. Bij aansluiten muis geeft laptop aan dat de muis wordt aangesloten, meldt apparaat werkt correct, lichtje muis gaat aan en enkele seconden later weer uit en WERKT NIET. Zo gaat het met de 3 andere muizen ook, die alle correct werken op andere PC. Graag hulp aub
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.