Ga naar inhoud

odil

Lid
  • Aantal items

    369
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over odil

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 12-01-1963
  1. Zonder dat ik iets heb gedaan is die afspeellijst opeens verdwenen, die laptop gebruik ik enkel om mijn muziek mee af te spelen, ik surf er niet mee op internet, ik draai er geen programma's op die niet odig zijn voor mijn beroep omdat ik de laptop zo zuiver mogelijk wil houden, dan vraag ik me af hoe die afspeellijst zomaar kan verdwijnen, en meer mensen hebben dit al voorgehad.
  2. Ik heb de laptop intussen bij mijn dealer binnen gedaan want ik zit in de problemen als dit niet opgelost raakt. Mijn dealer zal zijn best doen maar kan niet beloven dat hij het opgelost krijgt. Ik heb vorige week een mail naar iTunes gestuurt maar nog geen antwoord gekregen, het is wel door hun dat ik nu in de problemen zit.
  3. Ik moest de map itunes dus verwijderen in mijn muziek, nu kan ik itunes openen maar die afspeellijst onbreekt nog altijd, dus itunes opnieuw downloaden had geen enkel nut?
  4. Ik hoop dat mijn bericht in het juiste topic staat want ik kon niet echt vinden waar ik het kon plaatsen. Vorige week was mijn afspeellijst opeens verdwenen, op google gezocht en ik zag dat dit nog wel eens is voorgevallen en enkele personen gaven een oplossing, maar dit heeft het bij mij maar erger gemaakt, dus heb ik via configuratiescherm/programma verwijderen alles van itunes verwijderd en dan itunes opnieuw gedownload, maar nu krijg ik de volgende melding als ik itunes wil openen? het bestand itunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt Hoe
  5. Probleem is opgelost, ik heb de fout eruit kunnen halen. Bedankt voor de hulp.
  6. Ik heb in het input veld Voornaam veranderd naar adres maar de foutmelding blijft.
  7. Als ik het boekingsformulier wil invullen op mijn website, dan krijg ik volgende foutmelding. Iemand een idee, hoe ik dit kan oplossen? Adres website: Welkom - Feest-DJ.be | Discobar en trouw DJ in Ieper en West-Vlaanderen (zie formulier onder boeking) Notice: Undefined index: Adres in /home/f11872fe/public_html/weergeefBoeking.php on line 56 De volgende fout(en) is/zijn opgetreden tijdens het versturen: Vul uw Adres in
  8. Hallo, Sedert vandaag krijg ik bij het opstarten een popup te zien met volgende melding. c:\users\jacky\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll Kan opgegeven module niet vinden Groetjes, Jacky (odil)
  9. Ik heb het oude account inderdaad verwijderd en een nieuw proberen aan te maken, maar het lukt niet. Ik gebruik alle zelfde instellingen zoals op mijn laptop? (waar het wel op werkt) ik heb al het poortnummer veranderd maar telkens ik bij de laatste stap mijn wachtwoord moet ingeven krijg ik de melding dat verificatie is mislukt. Dan maar geen mails laten toekomen op mijn smartphone maar dan loop ik zeker klanten mis, want in mijn branche moet je snel reageren of ze zoeken een andere.
  10. Ontvangen en versturen lukt niet, meer nog ik kan het account niet aanmaken, bij de laatste stap vraagt hij een 3de maal het wachtwoord in te voeren en dan krijg ik melding dat het mislukt is, dus ik kan niet op volgende klikken om af te ronden. Zowel met pop3 als met IMAP. Bij stap 1 neemt hij mijn wachtwoord zonder probleem, iets verder moet ik nog eens mijn email en wachtwoord in voeren en dat lukt ook en de 3de maal (zie je bericht hierboven) als ik nu het wachtwoord invoer krijg ik de foutmelding.
  11. Ik heb het account helemaal verwijderd van de smartphone en opnieuw proberen in te stellen via de link die je poste RobbS en alles gaat goed tot bij stap 6, hier moet ik mijn emailadres en wachtwoord terug ingeven en op volgende klikken en krijg melding 'verificatie mislukt' zo kan ik niet verder naar stap 7 Het wachtwoord wat ik invoer klopt want op mijn laptop werkt het wel? Ik heb op mijn smartphone nog een account van mijn bedrijf bij een andere provider en dit werkt zonder probleem, enkel telenet krijg ik niet aan de praat, wachtwoord pakt hij niet?
  12. Het heeft altijd gewerkt, aan de instellingen is er niets veranderd, ik heb enkel een ander wachtwoord moeten aanmaken omdat het oude opeens niet meer werkte (vreemd) Op de laptop kreeg ik mijn mail meteen werkende met het nieuwe wachtwoord maar de smartphone en tablet aanvaarden het wachtwoord niet, begrijp het niet. Verder staan alle instellingen goed en net hetzelfde als op mijn laptop.
  13. Beste, toen ik vandaag mijn laptop opstarte en mijn mailbox opende, kreeg ik het inlogvenster te zien, ik logde in maar ik kreeg melding dat mijn wachtwoord niet klopt, heel vreemd. Dus een nieuw wachtwoord aangemaakt via mijn telenet.be. mail werkt terug op de laptop, maar de smartphone samsung galaxy s4 en de tab 3 van samsung krijg ik niet werkende. Wachtwoord ingeven bij inkomende mail pakt hij, maar bij uitgaande mail pakt hij niet, ik krijg volgende melding. Kan geen verbinding maken met e-mailserver om uw accountgegevens te verifieren. Geen reactie van server. Ik gebruik nogthans dezel
  14. Hmm na het herstarten van de pc staat opeens google als startpagina terug. Hier het logje zoals gevraagd. Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 19-February-2014 Tool run by christel on zo 23/02/2014 at 17:59:29,67. Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64 Running in: Normal Mode Internet Access Detected Launched: C:\Users\christel\Desktop\zoek.exe [scan all users] [Quick Scan] [Auto Clean] ==== System Restore Info ====================== 23/02/2014 18:01:27 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully. ==== Empty Folders Check ====================== C:\Users\christel\A
×
×
  • Nieuwe aanmaken...