Ga naar inhoud

pgmjans

Lid
  • Items

    92
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

pgmjans's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Voor jou mss wel ja maar niet iedereen is zo goed als jij.
  2. Ik wist niet dat je zo snel geïrriteerd bent. Ik probeer je zo goed en zoveel mogelijk info te geven. Dat is mijn insteek. Je vraagt daarna welke apparatuur ik allemaal in mijn netwerk heb hangen. Dan antwoord ik daar netjes op en zo zorgvuldig mogelijk en dan kom jij met zo een geïrriteerd verontwaardig antwoord. Ik snap hier helemaal niets van. Als het je te lastig of te veel werk is zeg het dan op een normale manier en niet zo van... ik moet alles uit de neus lospeuteren... En als je dan zegt kijk dat is weer typisch bij vele hè ze komen pas met de belangrijkste info na veel verloren tijd. Zeg dan bij de eerste reactie: graag de opbouw aansluitingen van wat je allemaal in je netwerk hebt hangen. Niet iedereen weet wat jij allemaal graag wil weten en vooral niet bij netwerken. Dat is niet alledaagse kost voor de normale gebruiker. Ik werk zelf ook op een helpdesk maar ik stel me altijd behulpzaam op, niet op deze geïrriteerde gefrustreerd manier als jij doet. Dit is een forum en ik ben al vaker goed en respectvol geholpen. Waarvoor dank aan die die mij geholpen hebben. Maar deze manier neergezet te worden vind ik schandalig. Ik denk dat beter ff kunt stoppen neigt naar overspannenheid/burn-out... Suc6 verder en ik zoek wel iemand anders die mij wel op een fatsoenlijke manier wil helpen. En ja ik ben ook wat geïrriteerd door dit antwoord van jou.
  3. Hallo, Ziggo is de provider van mij. Het meeste zijn Netgear spullen in mijn netwerk. Het signaal komt dus binnen via een modem/router van Ziggo. Daar wordt het door gestuurd naar een Netgear modem/router (X4 R7500) en heb ik de netwerk functie van het Ziggo modem laten uitschakelen door Ziggo zodat alle internet verkeer via de Netgear router/modem gaat. Aan het Netgear modem/router hangt een switch. Vanaf de switch gaat een kabel naar een Netgear Orbi RBK23 mesh netwerk (router). Deze is dan weer via wifi verbonden met de andere 2 satellieten van Netgear orbi RBK20. Aan het modem/router van Ziggo hangt nog rechtstreeks een NASdisk (QNAP) met 4 disken.
  4. Nee helaas dat kan ik ook niet. Daar heb ik sowieso te weinig kennis van. Hoe kan ik die van op een ander kanaal krijgen?
  5. Ok ik zal het navragen. Overigens Wifi is niet instabiel. Ik heb alleen iedere keer het probleem dat ik geen wifi heb terwijl het wifi signaal heel goed is. Ik moet iederedag via de command prompt het ip-adres releasen en weer renewen en nog wat netwerk activiteiten resetten. Daarna heb ik weer wifi. Via de kabel heb ik trouwens gewoon perfect internet.
  6. Bij deze een afdruk van inSSIDer. Ik heb het iets eerder dan jou advies moeten doen... nl 18.15 u. Overigens als ik online ben werkt alles en valt wifi nooit uit. Ik heb een netgear orbi rbk23 netwerk met 3 satellieten. dat werkt prima.
  7. Hallo ik heb een laptop en sinds een hele tijd moet ik iedere dag de wifi opnieuw connecten. Laptop W10 I7 MSI Ik doe van ipconfig /release ipconfig /renew ipconfig /flushdns netsh Winsock reset catalog netsh int ipv4 reset reset.log en moet de laptop dan handmatig met de aan/uit knop uitzetten. Daarna wifi problemen oplossen en repareren als administrator. Vaak staat wifi adapter uit maar kan ik hem niet inschakelen. En soms staat hij ook aan en kan ik hem ook niet opnieuw starten. Ik heb de adapter al verwijderd maar dat is ook niet de oplossing. Graag hulp door een expert...
  8. Ok ik heb Malewarebytes verwijderd en toen ging alles een stuk sneller. Daarna weer Malewarebytes geïnstalleerd en nu gaat het weer redelijk snel. Mss is dit het probleem geweest. Bedankt voor de tip. Topic kan wat mij betreft gesloten worden. Gr. Peter
  9. Ok gedaan. Zij bijlage voor beide bestanden. Ik heb ook nog malwarebytes (betaalde versie) op mijn laptop en de virusscanner is AVG sercurity en tune up van AVG. Hij is traag in elke brouwser: firefox, chrome etc suc6 Addition.txt FRST.txt
  10. Hallo, sinds kort is internet erg traag. De pc op zich is snel zat maar als ik naar het internet op ga dan laden de websites wel erg lang. Ik heb een msi laptop met i7, 8 gb geheugen en met een ssd 256GB en 1000mb hd. De Virusscanner is AVG internet security pro en avg tune up. Hij is altijd snel geweest maar in een keer is hij traag. Ik kwam ook niet meer op internet steeds stond de adapter uit. Ook stond bij apparaatbeheer iets met een uitroepteken in. Die heb ik verwijderd en daarna lukt het wel weer op internet te komen maar blijft hij erg traag. Ik heb het snelste internet pakket van ziggo. Als ik sommige pagina's in tik dan blijft hij vaak mer dan 1 min zoeken. Als de website dan geladen is kan ik snel op de website navigeren. Iemand een idee wat dit kan zijn?
  11. Probleem is opgelost met opnieuw installeren met behoud van apps. Bedankt voor je hulp. Kun je me zeggen hoe ik weer alles kan verwijderen wat je gedaan hebt? Normaal krijg je aan het einde een instructie om alles ongedaan te maken. Groet en bedankt.
  12. Nee ik heb zeker vertrouwen in jou dit is wat ik gevonden heb. Ik wilde je dit alleen laten weten. Verder heb ik er geen bedoelingen bij.
  13. Wat ze aanbevelen is de Systeempartitie groter te maken voor de nieuwste updates. De systeem partitie moet minstens 500 MB zijn. Advies is om de systeem partitie te vergroten naar minstens 1 GB. Bedankt voor je info.
  14. Ok maar kan ik deze partitie dan toch groter maken bv naar 1000mb? Kan dat met partition magic of een gratis programma? Bedankt voor je info.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.