Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Eve24

Lid
  • Aantal items

    43
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Het is gelukt om te herstellen door het toestel open te doen en de kabels te controleren. Er bleek een kabel losgekomen aan het moederbord. Bedankt voor jullie hulp!
  2. 1. Geen herstelpunt beschikbaar. 2. Hij is ook bij apparaatbeheer niet zichtbaar.
  3. Beste, Wie weet er een oplossing voor mijn probleem in windows 10: mijn dvd-speler is niet meer zichtbaar in verkenner of bij apparaatbeheer. Hij opent nog wel, maar werkt dus niet. Alvast bedankt, Eve
  4. Dit onderwerp mag gesloten worden, dankzij je hulp, is het opgelost. Bedankt Kweezie Wabbit!!
  5. Eset online scan is afgelopen, 14 bedreigingen opgeschoond. Een logje vind ik niet ervan. Problemen wel nog steeds. Bij opstart komen volgende foutmeldingen: spotifywebhelper.exe chrome.exe expresstray.exe updaterstartuputility.exe NVBackend.exe Acerportal.exe Jusched.exe epowerwinmonitor.exe dropbox.exe CNMNSUT.exe concentr.exe redirector.exe CNMNSST.exe CNQMMAIN.exe telkens " kan de toepassing niet correct starten 0xC0000005" Ik kan ook bijna niets, alle toepassingen lijken niet te beginnen wanneer er dubbel op geklikt wordt. In veilig modus wel. Kan dit ook met de update te maken hebben die onlangs gebeurde?
  6. Helaas niet. Ik heb ondertussen nog malwarebytes in veilig modus gedaan. Rapport hierbij, 60 gevonden bedreigingen. Eset online scanner is nu aan het lopen in veilig modus. malwarebytes2.txt
  7. De schijfcontrole gaf geen fouten. Dit kreeg ik wel niet: Het controleren startte direct. Dit was het resultaat: Chkdsk was executed in scan mode on a volume snapshot. Checking file system on C: Volume label is Acer. Stage 1: Examining basic file system structure ... 637440 file records processed. File verification completed. 28680 large file records processed. 0 bad file records processed. Stage 2: Examining file name linkage ... 62439 reparse records processed. 837006 index entries processed. Index verification completed. 62439 reparse records processed. Stage 3: Examining security descriptors ... Security descriptor verification completed. 99784 data files processed. CHKDSK is verifying Usn Journal... 40320456 USN bytes processed. Usn Journal verification completed. Windows has scanned the file system and found no problems. No further action is required. 123312934 KB total disk space. 114230316 KB in 441709 files. 337160 KB in 99785 indexes. 765654 KB in use by the system. 65536 KB occupied by the log file. 7979804 KB available on disk. 4096 bytes in each allocation unit. 30828233 total allocation units on disk. 1994951 allocation units available on disk. ---------------------------------------------------------------------- Stage 1: Examining basic file system structure ... Stage 2: Examining file name linkage ... Stage 3: Examining security descriptors ...
  8. Gelukt wat je vroeg om te doen, geen fouten gevonden. Wel nog steeds foutmeldingen bij opstarten van pc, kan nog steeds geen java en dergelijke installeren, chrome werkt nog niet,... Toch nog ergens wat aan de hand vermoed ik?
  9. Ik ga dit straks doen, is het een probleem om geen windows installatie CD te hebben? Wij hebben windows 8 gratis kunnen omzetten naar windows 10. Ik heb enkel een Acer recovery disk van in het hele begin.
  10. Dit onderwerp mag inderdaad afgesloten worden. Bedankt!
  11. Het lukte ook niet in normale modus om AdwCleaner te installeren, maar in veilige modus wel. Hierbij de gevraagde logbestanden: AdwCleaner[C0].txt AdwCleaner[S1].txt
  12. In bijlage de log. AVG web tune up kreeg ik eerst niet verwijderd, ook niet in veilig modus. Maar na het fixen is dat wel gelukt. Java krijg ik nog steeds niet geïnstalleerd, ook niet in veilige modus, geeft error code 1601. Fixlog.txt
  13. In bijlage de gevraagde bestanden. Addition.txt FRST.txt
  14. Dag allemaal, Onze 2de computer heeft ook een update gedaan en sinds toen problemen. Toch denken we dat er meer aan de hand is, malware? Kunnen jullie dit even nakijken? - pc gaat trager - pc geeft foutmeldingen bij opstarten: "NvBackend.exe kan de toepassing niet correct starten 0xC0000005", deze melding krijgen we ook voor Jucheck, Updaterstartuputiliy, acerportal, expresstray,... - Chrome.exe geeft ook foutmelding en werkt niet. - malwarebytes proberen installeren, maar dezelfde melding - kaspersky vond 10 waarschuwingen die we opgelost hebben - Naar aanleiding van jullie vorige hulp, probeerde ik al Speccy te doen, maar ook dit opent niet (zelfs niet als administrator). Wel geen foutmelding, er gebeurt gewoon niets. Alvast bedankt, Eve
  15. Goed geholpen, bedankt Stegisoft! Super!
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...