Ik krijg volgende blue screen op mijn desktop Packard-Bell:
A problemhas been detected and window has been shut down to prevent damage to yourcomputer.
IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL
If this is thefirst time you’ve seen this stop error screen, restart your computer. If this screenappears again, follow these steps:
check to makesure any new hardware or software is properly installed. If this is a newinstallation, ask your hardware or software manufacturer for any windows updateyou might need.
If problem continue,disable or remove any newly installed hardware or software. Diable BIOS memoryoptions such as caching or shadowing. If You need to use safe tot remove ordisable components, restart your computer, press F8 to select advanced startupoptions, and then select save mode.
Technicalinformation:
*** STOP: 0x0000000A(0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0x8245E84C)
Collectingdata for crash dump …
Initializingdisk for crash dump …
Beginning dumpof physical memory.
Dumpingphysical memory to disk: 80
Bij “Windows is hersteld van een onverwachte afsluiting”wordt als details van het probleem opgegeven:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: a
BCP1: 00000000
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: 8244684C
OS Version: 6_0_6002
ServicePack: 2_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidurnp\Mini071512-19.dmp
C:\Users\Libert\AppData\Local\Temp\WER-39405-0.sysdata.xml
C:\Users\Libert\AppData\Local\Temp\WERB2E9.tmp.version.txt
Bij heropstarten krijg tk telkens opnieuw hetzelfde scherm.
Hoe krijg ik dit opgelost?