Ga naar inhoud

Lambert

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Lambert

  • Verjaardag 16-12-1956

Lambert's prestaties

  1. Ja hoor: - in admin - in veilige mode - DEP uitgeschakeld - virusscanner en firewall uitgeschakeld - in systeemconfigratie Services en Opstarten uitgechakeld (veilige mode) - ...
  2. Yannick, het is een zuiver legale versie, of Adobe het goed vind of niet het ik geen boodschap, mij ging/gaat het erom om uit te testen wat de oorzaak kan zijn. Ik ga ook niet zomaar overal mijn gekocht gaan installeren, na het installeren en op werken getest te zijn, wordt het terug van de pc's verwijderd... Sinterklaas laat wel even op zich wachten ;-) Wat het doet: setup opstarten, op het einde van het setup balkje, noppes, niets. Hij begint zelfs niet aan de installatie/werkt de installatie niet verder af...
  3. Yannick, het klinkt inderdaad vreemd, temeer omdat ik op verschillende pc's, met verschillende processoren (AMD, Intel, dual, quad cores) het pakket heb geinstalleerd, en ze werken als een trein, vandaar o.a. "radeloos" in de titel van de topic...
  4. Hallo allemaal, ik heb recent de MEDION® AKOYA® P36830 Windows® Vista® Home Premium, AMD Phenom X4 9500 Quad Core (2,2 GHz), NVIDIA® GeForce 9600GT, 4 GB DDR2 RAM, 500 GB harde schijf gekocht om er grafisch werk mee te doen. Grafisch werk betekent dan ook de programma's van Adobe, zoals Photoshop CS3, Illustrator etc. Kortrom de Adobe Creative Suite Premium. Maar... ik krijg geen enkel programma van deze suite geinstalleerd ! De setup start op, maar daar houd het dan ook mee op. Alle andere programma's zijn geen enkel probleem, ze draaien als een trein. Ik heb van alles geprobeerd: - installeren als administrator, verhoogde prioriteit, uitschakelen anti-virus en firewall, uitschakelen alle services, uitschakelen DEP. Resultaat: NOPPES ! Adobe blijft zo dood als een pier. Bij een vriend die een dual-core Medion heeft gekocht een week voor ik mijn Quad kocht heb ik probleemloos het pakket kunnen installeren... Medion getelefoneerd en hen het probleem voorgelegd: de fout ligt bij Adobe ! Dan maar getelefoneerd naar Adobe: een uur aan de telefoon gehangen en alles geprobeerd wat ik zelf al geprobeerd had: NOPPES ! De brave man aan de telefoon was ook ten einde raad en heeft beloofd het uit te zoeken en me terug te telefoneren of te mailen: na een week zit ik nog altijd op wacht en stapelt zich het werk hier ongelofelijk op en dreig ik klanten te verliezen... Wie kan me verder helpen ? Heeft iemand die ook al meegemaakt ? Ik begin radeloos te worden.... Bedankt voor jullie hulp Lambert
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.