Ga naar inhoud

DSA

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over DSA

  • Verjaardag 15-04-1977

DSA's prestaties

  1. Bedankt voor jouw antwoord! Ik probeer in ieder geval de groepen te verkleinen. Ik heb de indruk dat daar precies minder problemen van komen. Voor de rest veronderstel ik dat er eigenlijk weinig aan het probleem te verhelpen valt. Toch eigenaardig dat zaken waar je vroeger geen problemen mee hebt, nu plots wel een probleem kunnen vormen.
  2. Beste Kape, Het wordt complexer... Ik heb daarnet nog 'ns geprobeerd mijn mail in groep te versturen met mijn eigen e-mailadres ertussen én nu komt deze mail wél aan. Eigenlijk identiek aan wat ik gisteren deed. Gisteren kwam diezelfde mail dus niet aan. Hoe kan dit nu plots? Je begrijpt allicht dat ik nu nog veel vertrouwen heb in 't systeem. Als ik mijn eigen mailadres niet in de groep zet, ben ik dus nooit zeker. Verklaring?
  3. In ieder geval al bedankt voor jouw antwoord! Wat jouw vraag betreft: momenteel zet ik mezelf in CC of BCC om te controleren of de mail wel degelijk aankomt. Het vak "verzonden items" is voor mij immers geen garantie dat de mail is aangekomen. Pas als ik mijn eigen mail terug in mijn "postvak in " zie verschijnen weet ik zeker dat hij weg is. Ik probeer in ieder geval 'ns de groep te verkleinen en zie wel wat gebeurt. Kan dit zomaar dat mijn provider dit als SPAM beschouwt?
  4. Beste specialisten, Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Sedert 14 dagen kan ik geen mails in Outlook Express 6 versturen in groep. ttz.: mijn "verzonden mail" komt terecht bij de "verzonden items", MAAR mijn bestemmelingen krijgen nooit de desbetreffende e-mail. Ik krijg ook geen foutmelding. Dus ik steeds in de veronderstelling dat de mails waren aangekomen. Bleek dus niet het geval te zijn. Nu vermeld ik steeds in CC of BCC mijn eigen mailadres om zeker te zijn dat de mail arriveert. Het fenomeen is vnl. bij mails verzenden in groep, al heb ik het ook al voorgehad met 1 bestemmeling. Heb al 'ns getest om de "uitgaande mails" niet te laten scannen, maar dit verandert niets. Ik heb geen extra software geïnstalleerd. De mails zijn steeds gewone teksberichten zonder bijlages. Hoogstens een link. Wat is er aan de hand? Iemand een mogelijke oplossing? Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.