Ga naar inhoud

LiesbethvanRijn

Lid
  • Items

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

LiesbethvanRijn's prestaties

  1. Jean-Pierre, hartelijk dank voor je duidelijke antwoord. We gaan het uitproberen en laten je binnenkort weten of het probleem met het typen is opgelost als we firefox gebruiken.
  2. Bedankt voor de info. Geen virusscan dus, ik vond het zelf al niet echt nodig. Ik denk zelf ook aan een compatibiliteitsprobleem. Alleen weet ik niet of mijn dochter met Firefox wil werken. Wij zijn allemaal zo verknocht aan internt explorer. Raar eigenlijk, want er zullen vast betere browsers. Ik zou het zelf graag willen uitproberen. Moet je dan eerst internet explorer eraf halen? Kan je firefox gratis downloaden? Groet, Liesbeth
  3. Ik antwoordde je net, maar dat ging geloof ik niet helemaal goed. Ik ben nog niet zo handig hierin. Het bovenstaande verhaal is niet van mijn vriendin hoor, maar ik las dit probleem op internet toen ik een oplossing zocht voor ons probleem. De pc is een week oud en we hebben er meteen Kaspersky opgezet. Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met Kooptoestand. Het lijkt mij ook sterk dat er een virus op zit. Mijn dochter heeft google Chrome niet geinstalleerd, maar een vriend van mijn zoon zei dat dit juist een "boosdoener" kan zijn. Dus ik ik wil dit eigenlijk niet proberen, mits jij dit uitgesloten wilt hebben.
  4. Dit verhaal is niet van mijn vriendin hoor, maar ik kwam dit verhaal tegen toen ik een oplossing zocht voor dit probleem. De pc is een week oud en we hebben meteen Kaspersky als antivirusscanner er op gezet. Weet niet helemaal wat je bedoelt met kooptoestand. Ik heb alleen op jouw advies IE teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Mijn dochter heeft alleen haar foto's op de computer gezet en een filmpje, maar de computer is verder vrij leeg
  5. Wat misschien wel handig is om het volgende onderstaande probleem ook even te lezen. Ik zei dat ik een acer voor mijn dochter heb gekocht, maar dat is een foutje het is ASUS A55VD-SX030V-i7. Ik heb dit probleem pas gevonden op internet. Het is een heel recent probleem, deze man heeft dit probleem op 20 juli 2012 gepost en ik heb op 28 juli bovenstaande asus gekocht. Mijn vriendin heeft vorige week woensdageen laptop van het merk ASUS gekocht, Het betreft de K55VD-SX016V-3rd i5-3210M van € 650,- Na de installatie van de Windows 7 en de nodige programma's kreeg ik eenbericht van haar dat ze niet meer kon typen in Internet Explorer 9 met hettoetsenbord van de laptop. Ze kon wel in IE9 in de adresbalk:"www.google.nl" of www.youtube.com"typen maar in de invul velden van de websites dus helemaal niets. Na een reboot van de laptop bleek alles weer normaal te zijn maar enkeleminuten later kwam het probleem opnieuw terug. Omdat ik er niet helemaal gerustop was heb ik wat ICT luitjes van mijn werk gevraagd en enkele Google sessiesgedaan maar helaas zonder enig resultaat. Hierop telefonisch contact gehad met de betreffende winkel en deze verteldendat ik de laptop maar even moest recoveren en daarna zou alles weer koek en eizijn. Zo gezegd zo gedaan en na een paar uur recoveren bleek het probleem niette zijn verholpen. Toen maar contact opgenomen met de service desk van ASUS en het probleem voorgelegd. Het was bij hun nog niet bekend. De laptop is van een nieuwe generatieen er zijn nog geen klachten geweest. Ik moest het maar oplossen met de winkelwaar de laptop was gekocht. Hierop ben ik gister maar naar de winkel gegaan en kreeg in eerste instantiewat ontwijkende antwoorden van de verkoper. De laptop moest maar opgestuurdworden en dat zou wel eventjes 14 (werk) dagen kunnen duren. Natuurlijk heb ikgezegd dat ik dit onacceptabel vond. De winkel in kwestie heeft namelijk een "14dagen niet goed geld terug garantie, mits onbeschadigd en in verpakking"garantie. Ik kreeg een beetje het idee van de verkoper dat ik een onbenul wasmet computers en dat hij probeerde om mij af te schepen zodat ik buiten die 14dagen garantie kwam. Geirriteerd heb ik de winkel verlaten en heb daarna telefonisch contact gehadmet de service centre van de betreffende winkel. Daar heb ik een zeervriendelijke medewerker gesproken die alles op alles zette om het goed op telossen. Hij zou contact maken met de winkel en regelen dat er de volgende dageen nieuwe laptop zou klaar staan voor mijn vriendin. Diezelfde dag hebben wede laptop ingeleverd bij de winkel en daar beweerden ze opeens dat het aan IE9lag allemaal softwarematige blabla. De update moest even worden verwijderd endaarna zou het geregeld zijn. Helaas kreeg de verkoper de update nietgedeinstalleerd en hebben we de laptop daar achter gelaten met de belofte dater morgen een nieuwe voor ons zou klaar staan. Vanmiddag hebben we dan de nieuwe laptop opgehaald. De verkoper drukte ons nogop het hart dat het echt aan IE9 lag en legde uit hoe we die moesten downgradennaar IE8. Vanavond heb ik dan de laptop aangezet, Windows 7 en de nodigeupdates geinstalleerd en wat denk je... ik kan NIET typen in IE9. Dan maardowngraden naar IE8. En wat denk je... ik kan NIET typen in IE8. Ik heb bewijs gemaakt door een video te maken waarop te zien is dat het nietlukt. En morgen middag gaan we terug naar de winkel... en gaan we in iedergeval ons geld terug halen. Ik ben geen vreemde met computers en laptops en wil ik voor mijn gemoedsrust ergraag achter komen wat nou precies het probleem is. Dus is er een Fok! techneutaanwezig die enige idee heeft hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de naam van de winkel in kwestie bewust uit dit verhaal gelaten omdat iker vanuit ga dat zij ons keurig zullen helpen morgen. Reacties over welkewinkel het gaat mogen dan ook achterwege blijven. Bij voorbaat dank! TL;DR Asus laptop gekocht, toetsenbord werkt niet in IE9 Na enige gesteggel is de laptop is omgeruild voor een nieuwe dezelfde type enwederom kan er nie getypt worden in IE9 en IE8. Graag oplossing voor probleem! Als je dit probleem leest is het eigenlijk hetzelfde probleem als waarmee wij kampen, alleen hebben zij het permanent en wij incidenteel.
  6. Helaas, zojuist met internet explorer bezig geweest, maar na een paar zoeksessie kon ik weer niet typen in de googlebalk. Toch maar op virussen controleren? Ik weet overigens niet wat add ons is. Mijn zoon zei zojuist dat het misschien ook aan google chrome kan liggen? Toch maar op virussen controleren. Ik heb overigens Kaspersky als virusscanner. Ik hoor graag van je wat mijn volgende stap is.
  7. Ik heb zojuist IE opnieuw ingesteld. Computer vraagt meteen of we IE9 willen instellen, ik heb maar later opnieuw vragen ingetoetst, want volgens mij gaat IE dan weer terug naar waar hij recentelijk op stond. Laat me even weten of ik juist heb gehandeld. Ik ga nu met de computer aan de slag, kijken hoe het gaat met typen in google....
  8. Dank voor de info ik ga het straks proberen. Eerst maar ervan uit gaan dat het probleem opgelost is door de instellingen van IE te herstellen. Mocht dit geen resultaat hebben dan laat ik dat zeker weten. Het kan alleen even duren voordat ik reageer omdat het probleem van het niet kunnen typen niet steeds gebeurt, dus ik heb niet meteen een antwoord. Hoop in ieder geval dat het geen virus is. Als dit wel het geval is, dan hoor ik graag wat ik daarvoor moet doen.
  9. Nee, als ik in de balk van google klik waar de muis dan staat, dan verschijnen er geen letters als ik op het toetsenbord typ
  10. Beste forumleden, Heb mij zojuist aangemeld, omdat ik een prangende vraag heb. Wij hebben voor mijn dochter een acer i-7 laptop gekocht, waar zij heel goed mee kan werken. Maar deze week stuitte ze op een probleem. In internet explorer was zij bezig iets op te zoeken in google en op eens bij een tweede zoekopdacht kon zij in de balk van google niets meer intypen. Zij logt dan even uit en logt opnieuw in en dan is het weer mogelijk om in de google-balk te typen. Het gebeurt gewoon soms. Ze kan 2 uur achter elkaar werken en dan gebeurt er niets en toen mijn zoon en ik gisteren wat dingen aan het opzoeken waren, gebeurde het twee keer vrij snel achter elkaar. Is dit een software probleem of is er iets met de computer aan de hand. Ik denk het eerste, maar wie weet daar een oplossing voor. Heeft het zin om met de computer terug naar de winkel te gaan? Graag jullie advies. Met vriendelijke groeten, Liesbeth van Rijn
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.