Ga naar inhoud

dieter9080

Lid
  • Aantal items

    40
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. kaart werd telefonisch door onze bank geblokkeerd ... De stroom mails mindert niet ... zien jullie in de logs iets wat we hier nog aan kunnen doen ? Alvast bedankt!
  2. Verder kan ik jullie ook melden dat de franse mail ( zie start van deze conversatie) met de aankoopbevestiging van een GSm weldegelijk correct is . Deze gsm is hier gisteren geleverd en bij nazicht, ook betaald via onze VISA rekening. We hebben ookgezien dat er een tweede aankoop bij dezelfde firma werd uitgevoerd met onze VISA kaart. Ik ben dan gaan kijken in mijn eindeloze stroom aan mails en heb inderdaad van die firma nog heel wat mails en ook nog een tweede aankoopbevestiging voor diezelfde gsm ... maar da nu in het Pools ... Ondertussen werd onze VISA kaart geblo
  3. programma kon de logs niet opslaan op bureaublad ... vandaar probleem ... opnieuw uitgevoerd vanaf harde schijf ... logs in bijlage . hopelijk ben je hier iets mee. Alvast bedankt! Dieter Addition.txt FRST.txt
  4. ja ... nog steeds een 30-tal per uur ... Telkens vraag voor nieuwsbriefabon
  5. inderdaad Chrome en banggood ken ik inderdaad ... Bestel daar af en toe materialen ... steeds correct en degelijk materiaal
  6. Dit kreeg ik als log ... maar PC is niet opnieuw opgestart ... AdwCleaner[C00].txt
  7. Beste, ik gebruik Outlook (Office 365) als mailprogramma. Virusscan was negatief ik heb de scan , zoals hierboven beschreven, 3 maal uitgevoerd en krijg telkens 2 lege documenten. Kan ik nog iets doen? Alvast bedankt voor het meedenken ... gr Dieter Addition_12-01-2021 17.15.51.txt FRST_12-01-2021 17.15.51.txt
  8. Vandaag kreeg ik een vreemde franstalige mail met een aankoopbevestiging voor een gsm die ik niet gekocht heb. Ik heb geen bijlagen geopend, enkel de afbeeldingen van de mail gedownload. Sinds dan krijg ik letterlijk honderden mails binen (Postvak IN en niet in SPAMbox) van firma's van over de hele wereld met een vraag tot activatie om hun nieuwsbrief te ontvangen. ( Hoewel ik de vraag tot abonneren niet gesteld heb) Hoe kan ik dit stoppen ? Kan iemand me helpen? Alvast bedankt Dieter Bertin
  9. Beste, bij een Windows10 laptop werkt de startknop en de iconen op de taakbalk onderaan het scherm niet meer. Ook de Windows toets op het klavier doet het niet meer. Snelkoppelingen op het bureaublad doen het wel nog. Ik heb geprobeerd via artikels in het archief dit op te lossen, maar daarvoor moet ik telkens de startknop gebruiken. Dat lukt dus niet. Kunnen jullie me aub verder helpen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Dieter
  10. Beste, ik heb deze week Office 365 geïnstalleerd op de pc. Alles liep vlot. Ook outlook werd perfect geïnstalleerd. mails, agenda ... werden allemaal netjes overgezet. Ik kan nu echter aan mijn afspraken in mijn agenda geen categorie meer toewijzen. Wanneer ik dat doe , krijg ik steeds pop-up "Onbekende fout". (zie bijlage) Iemand een idee hoe dit komt? Alvast bedankt!
  11. Beste, ik heb de stappen zoals beschreven uitgevoerd, maar zowel mijn agenda's en contactpersonen doen het nog steeds niet. Mijn agenda's zijn gedeelde agenda's via Icloud. ook mijn contactpersonen zijn zo . Ik heb in bijlage twee schermafdrukken meegestuurd. Enig idee welke stappen ik nog kan zetten? Alvast bedankt! Dieter
  12. ik heb vandaag de update van Windows 8 naar windows 10 doorgevoerd. Sinds dien kan ik mijn contactpersoenen en mijn agenda's in Microsoft Outlook 2010 niet meer openen. Ik krijg steeds de melding : "Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet openen". Wie kan me aub verder helpen? Alvast bedankt Dieter
×
×
  • Nieuwe aanmaken...