Ga naar inhoud

jonas77

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

jonas77's prestaties

  1. Heb die driver geïnstalleerd en nu blijkt alles perfect te werken. Hout vasthouden en anders verschijn ik hier wel opnieuw Alvast heel erg bedankt voor de hulp!!
  2. Oke bedankt voor de hulp. Ik heb dat programma laten lopen, en dit is de link: http://speccy.piriform.com/results/T0KrzNMluBT5M52RGg5EjiA
  3. Dag iedereen, De laatste tijd hebben we nogal veel last van blue screens. Hebben al een clean install gedaan, maar de problemen blijven zich voordoen. Ik weet dus nog niets goed of het software of hardware matig is. Info van BlueScreenView: ================================================== Dump File : 091812-36909-01.dmp Crash Time : 18/09/2012 0:13:55 Bug Check String : Bug Check Code : 0x00000116 Parameter 1 : fffffa80`01b38010 Parameter 2 : fffff880`048f86c0 Parameter 3 : 00000000`00000000 Parameter 4 : 00000000`00000002 Caused By Driver : dxgkrnl.sys Caused By Address : dxgkrnl.sys+5ccbc File Description : Product Name : Company : File Version : Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\091812-36909-01.dmp Processors Count : 2 Major Version : 15 Minor Version : 7600 Dump File Size : 427.240 ================================================== Soms kan de computer gewoon deftig opstarten, soms ook niet en gaat hij in System Repair (soms lukt die repair, soms ook niet). Wanneer hij deftig opstart, kan hij een paar uur deftig werken, of na een aantal minuten blue screen krijgen. Steeds dezelfde foutmelding. Als de system repair niet lukt, sluit hij zich gewoon af. Soms geraakt de pc in het "Windows starten" - scherm, en gaat vervolgens naar een volledig zwart scherm waarna er niets meer gebeurt en de je computer dus gewoon moet uitzetten. Bij het opstarten geeft hij soms goed beeld, soms ook slecht (letters zijn vervormd, precies symbolen, of er staan verticale gekleurde lijnen door het scherm,...) Heb het geheugen en de hdd al getest op fouten, werken nog perfect. Hopelijk is mijn probleem wat deftig geschetst . Alle hulp is welkom! Grts, Jonas
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.