Ga naar inhoud

brunol

Lid
  • Items

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

brunol's prestaties

  1. Jean-Pierre, Ik wil U alvast bedanken voor de vlugge reactie. Als antwoord op uw vraag kan ik zeggen dat ik voorlopig nog in windows geraak na meerdere malen op te starten via de knop van de toren. Als het zo zou zijn zoals U zegt had ik graag mijn e-mail gegevens (briefwisseling en contacten) gekopieerd naar een CD alvorens alles verloren gaat. Op welke manier zou ik dit kunnen doen???? mvg brunol
  2. Gedurende het opstarten van de Pc, krijg ik ineens de melding dat mijn HDD aangewezen wordt op consistentie. Scandisk treed dan automatisch in werking waarvan hij dan een controle uitvoert. Het vervelendste is dat de Pc gedurende de scan zich soms uitschakelt en soms niet. Hoe zou ik dit kunnen oplossen????? mvg bruno
  3. Deze handleiding kon ik volledig bekijken , maar jammer genoeg ben ik nog geen stap verder.
  4. Hoe kan ik op een correcte manier , mappen die aangemaakt zijn door het besturingssysteem in de C partitie verplaatsen naar de D partitie. brunol
  5. ProWIN32 heb ik laten uitpakken op mijn bureuablad en als test heb ik gekeken of de bestanden herkend worden door windows in de mappen NDIS62 en NDIS5x, zowel in PRO100 en PRO1000 en dit is in orde. Nu ga ik op de volgende manier te werk om het stuurprogramma te wijzigen. Configuratiescherm/Systeem/Hardware/apparaatbeheer/Ethernet-controller/Stuurprogramma bijwerken waarvan de map NDIS62 zich bevind in de volgende locatie C:/Document and Settings/Bruno/Bureaublad. Spijtig genoeg worden de bestanden niet herkend op deze manier.Ik heb alle mappen geprobeerd niets wordt er herkend. Ter informatie: In apparaatbeheer bij overige apparaten merk ik op dat bij CIF Single Chip een geel vraagteken en uitroepingsteken staat.
  6. Ik heb de driver geeinstalleerd op mijn Pc.Het probleem is nog altijd aanwezig, de computer schakelde zichzelf achteraf terug uit. Zou het niet kunnen dat er een probleem is met mijn moederbord???? Ik heb ook nog eens gekeken bij configuratiescherm/Systeem/Hardware/Apparaatbeheer en bij ethernet-controller staat er een geel uitroepingsteken. Mvg brunol
  7. [ATTACH]22087[/ATTACH]Beste, ik heb een tweede poging ondernomen. Zie hier boven de bijlage. mvg brunol Report2.txt
  8. [ATTACH]22080[/ATTACH] zie hier mijn volledige analyse in de bijgevoegde bijlage, indien de bijlage er niet zou bijzitten, gelieve mij te verwittigen. mvg bruno Report.txt
  9. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht dag Stegisoft, De link krijg ik jammer genoeg niet te zien, zoals hierboven beschreven, ik krijg wel een berichtvenster met de melding De naam of het adres van de server kan niet worden omgezet. Hoe kunnen we dit verder oplossen??? Je gaat dit bericht misschien 2x krijgen doordat ik niet zeker was of dat ik het wel verstuurd had. met dank brunol
  10. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht dag Stegisoft, De link krijg ik jammer genoeg niet te zien, zoals hierboven beschreven, ik krijg wel een berichtvenster met de melding De naam of het adres van de server kan niet worden omgezet. Hoe kunnen we dit verder oplossen??? met dank brunol
  11. Doordat mijn Pc na het opstarten, zichzelf terug uitschakelde, had ik besloten om over te gaan tot het formatteren van de harde schijf. Er was misschien een virus aanwezig???? Nu merk ik op dat het probleem nog altijd aanwezig is! Na wat zoekwerk zie ik wanneer ik de driver (Intel ® Pro Network Connections) installeer, dat dit zorgt voor het probleem. Wat kan ik verder doen om dit probleem te verhelpen?? Met dank op voorhand.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.