Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

jupi

Lid
  • Aantal items

    161
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over jupi

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 15-11-1978

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Alles is opgeruimd! Nogmaals dank voor de hulp!
  2. Hey, die "voorkeuren" ben ik aan het bijwerken. Als je met bestanden "gewone data" bedoeld, deze hoef ik niet over te zetten want die staan op een aparte harde schijf D en daar kan ik vanop mijn nieuwe account even goed aan. Best poosje naast elkaar laten lopen en dan uiteindelijk account verwijderen zou ik zeggen. Ik veronderstel dat wij dan rond zijn, Hoe dan ook super bedankt voor je vakkundige hulp! Je hebt me uitstekend geholpen!
  3. Hey, dit s perfect gelukt! Zelfs kaartlezer al geïnstalleerd. Zijn er nu nog zaken die ik moet overzetten van oud naar nieuw profiel? Mag ik oud profiel verwijderen? Nogmaals super bedankt!
  4. Hey, ja die foutmelding lijkt me identiek. In bijlage zo een logje dat ik dan krijg. Hj vraagt ook wilt u een nieuw bestand maken en dan klik ik ja maar krijg een leeg bestand. Las ook ergens iets ivm DNS probleem maar deed dan een ping naar de bewuste server en deze waren allen correct wat volgens die website dan weer het DNS probleem uitsloot. Is mijn pc op dit moment nu al zeker malware vrij? Nog eens bedankt voor de hulp!
  5. Hey, dit proces is doorlopen. Probeerde nog eens om de kaartlezer te installeren maar dit lukt nog niet. Nog steeds foutmelding dat hij een logbestand ergens in systeem32 niet vindt. Wat kan ik verder nog doen? Ook nog eens van harte bedankt!
  6. Hey, beide stappen zijn uitgevoerd. In bijlage het gevraagde logje. Wat moet er nu nog gebeuren? Bedankt voor de geboden hulp! Fixlog.txt
  7. Hey, eerst en vooral bedankt om deze topic over te nemen. In bijlage vind je de twee gevraagde logjes. Wat moet ik verder nog ondernemen? Addition.txt FRST.txt
  8. Hey, andermaal dank voor de hulp! In bijlage het gevraagde logje. Wat moet ik verder nog doen? 20190403.txt
  9. Na het uitvoeren van dat eerste commando krijg ik weer die fout 87. Logbestand post ik in bijlage. dism.log
  10. Dat staat in iedere geval niet tussen mijn software. Of moet ik dat ergens anders zoeken?
  11. Hey, hierbij het gevraagde logje. Wat staat me nog te doen? dism.log
  12. Na het uitvoeren eerste commando kreeg ik het bericht dat er geen problemen zijn. Na tweede krijg ik foutmelding. Hieronder printscreen van wat ik kreeg Wat kan ik nu verder doen? Nogmaals dank voor de hulp!
  13. Powershell alsnog gevonden post zo dadelijk het resultaat.
  14. Hey, uitvoeren als administrator heb ik al gedaan en brengt evenveel op. Klikken op link leidt tot dezelfde foutmelding, wanneer ik dan vraag om een nieuw logje te maken krijg ik een leeg kladblokje. Vermoedelijk gaat mijn probleem idd verder dan die downloads, zoals gezegd is ook mijn map met recente locaties leeg; Daarnaast lukt het me ook niet meer om mijn scanner aan de praat te krijgen. Probeerde al opnieuw installeren maar ook dan vindt hij het toestel niet. Zijn allemaal symptomen maar waar van is me een vraagteken. Kun je me verder helpen? Alvast bedankt!
  15. Hey, andermaal dank voor de reactie maar ook dit helpt me jammer genoeg niks verder. De "zoekopdracht" vond niks, en toen ik handmatig de instelling in chrome verplaatste om te downloaden naar d:/downloads werkt het downloaden op zich wel, maar bij uitvoeren weer onderstaande foutmelding. mijn C en D zijn wel 2 apparte interne harde schijven kan dit er iets mee te maken hebben? Naast dit probleem valt het me ook op dat de map recente locaties leef is en blijft, zou hij ook deze "niet vinden". Iemand enig idee? Dank bij voorbaat!
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.