Ga naar inhoud

edse

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

edse's prestaties

  1. Probleem opgelost! Na heel veel zoeken en heel veel telefoontjes heeft de bank toch nog het probleem gevonden. Het lag aan mijn nieuwe bankkaart.
  2. Ok,zal ik doen. Bedankt voor de moeite. Ik laat weten wat de oorzaak is. Groeten. - - - Updated - - - Ok,zal ik doen. Bedankt voor de moeite. Ik laat zeker iets weten als de oorzaak gevonden werd.
  3. Nog iets.Ik ben dus bij Belfius en daar kan ik zonder probleem betalingen doen. Daar krijg ik dus niet de melding dat de getallen verkeerd zijn. Het kan dan toch niet aan de kaartlezer of mijn toetsenbord liggen? Het probleem is dus enkel en alleen als ik betalingen doe bij andere sites dan Belfius. - - - Updated - - - Ik gebruik veel IBood,waar ik niet meer kan betalen en ook niet op Mobistar waar ik een gsm wilde kopen en dus ook niet lukte met de gekende reden. - - - Updated - - - Ik werk inderdaad op deze wijze.
  4. Ik gebruik het numeriek klavier. Wij hebben ook 2 laptops die werken met Google Chrome en daarop kan ik ook niet betalen. Kan mijn kaartlezer de foute cijfers doorgeven? Ik begin te denken dat het niets met de computer te maken heeft.
  5. Ik werk met de kaartlezer van Belfius. Ik voer alles juist uit.Ik moet immers maar de getallen intikken van het scherm op de kaartlezer. Als ik dan op betalen druk,komt de melding dat de getallen verkeerd ingedrukt werden. Ik kan enkel met Bancontact betalen. Ik werk met Internet Explorer.
  6. Ik kan op geen enkele site elektronisch betalen. Als ik met de kaartlezer alle cijfers intik,komt de melding dat de cijfers niet kloppen. Ik werk met Bancontact.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.