Ga naar inhoud

henrijette

Lid
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

henrijette's prestaties

  1. Hallo Clarkie, ik heb toch maar geprobeerd mijn webmaster te bereiken en ja hoor hij was weer bereikbaar. Hierbij zijn commentaar: Het probleem is veroorzaakt doordat ik het domein hmws.nl heb verplaatst van de ene naar de andere aanbieder. Ik was in de veronderstelling dat je onderstaande gegevens gebruikte waardoor je hier geen last van zou moeten hebben: imap server: imap.allround-ict.nl smtp server: smtp.allround-ict.nl Maar waarschijnlijk gebruik je smtp.hmws.nl en imap.hmws.nl. Deze heb ik aangepast en werken uiterlijk morgen weer. Sorry voor het ongemak. Groeten, W Zo zie je maar weer, waarom niet even een email naar mij dan weet ik waar ik me aan vast kan houden en wat er aan de hand is. Het heeft mij en U ook veel tijd gekost. Hartelijk dank voor de moeite ! Met vriendelijke groet, Henrijette
  2. Het is geen Gmail, Hotmail adres maar de initialen hmws.nl Daar ik een leek ben weet ik niet of het e-mailadres ooit wel gewerkt heeft met IMAP. Mijn zoon heeft dit gezegt. Het is een emailadres waar ik normaliter mee werk en gisterochtend lukte dat ineens niet meer. Ik heb nog nagedacht of ik een groot bestand heb verzonden maar ook dat is niet het geval. Het is gewoon op slot gegaan. Groetjes
  3. Goedemorgen Clarkie, Dank voor je respons! Het huidige email adres is niet van Ziggo en is aangemaakt door degene die mijn website heeft gemaakt. Die is op dit moment niet bereikbaar. Een hartelijke groet!
  4. Hallo bedankt voor je reactie. Ik maak gebruik van Windows 7 Home Premium en het emailprogramma dat ik gebruik Mozilla Tunderbird. Thunderbird kan geen verbinding maken met de server. Ik heb nog een ander oud emailadres dat ik ook gebruik via Thunderbird en die doet het nog wel. Het verschil tussen de emailadressen is dat mijn oude emailadres via een server van Ziggo gaat en het huidige emailadres via Imap, aldus mijn zoon. Ik hoop dat U mij kunt helpen, als U nog meer gegevens nodig heeft of informatie nodig heeft, voorzie ik U daar graag van. Ik ben erg afhankelijk van mijn email. Met vriendelijke groet !
  5. Ik kan sinds gisteren geen mail meer ontvangen. Er zit een geel slotje op de witte enveloppe. Wat moet ik doen. Ik verstuur deze vraag via een andere email die ik heb.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.