Ga naar inhoud

nadiau

Lid
  • Items

    28
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

nadiau's prestaties

  1. Yes. Sorry inderdaad gevonden! ik had nog geen melding gekregen van de reactie hier, vandaar dat de mijne ook even uitbleef haha Hierbij ook dat bestand. AdwCleaner[C00].txt
  2. Bij deze het laatste logje.. De scan ging erg snel moet ik erbij zeggen.. Echt maar een paar seonden.. AdwCleaner[S00].txt
  3. Gelukt! Hierbij het bestand.. Fixlog.txt
  4. Bedankt voor de reactie! Ik heb de scan uitgevoerd en de bijlage toegevoegd. FRST.txt Addition.txt
  5. Goedemorgen! Sinds een aantal dagen krijg ik van Windows de mededeling dat er een bedreiging op mijn laptop staat. Ik krijg dan de optie om het te verwijderen met het opnieuw opstarten.. maar elke keer nadat ik dit heb gedaan constateerd Windows hetzelfde virus weer. Dus het is niet erg effectief. Wat kan ik hiermee doen ? Ik heb Malwarebytes al geinstalleerd, maar deze geeft aan niets te vinden.... Alvast bedankt! Groetjes
  6. Ik denk het ook haha Zal gewoon even geduurd hebben na het installeren voordat de schijf gevonden was.. Heel erg bedankt beide!
  7. Even ter update! De schijf is opeens gevonden.. géén idee wat het nu uiteindelijk was.. én of het blijvend is.. maar daar ga ik dan toch maar even vanuit Ik heb de downloads geinstalleerd van Lenovo, maar kon niets vinden Toen ik net de pc wilde uitzetten om het op te geven stond de schijf er plotseling weer bij!
  8. De schijf kan ik helaas niet vinden bij schijfbeheer.
  9. Bedankt voor beide reacties! Ik zal straks na het werk kijken of ik daar iets kan downloaden. Ik heb nu nog de oudere windows versie.. maar heb toevallig net een melding gekregen dat ik deze kan upgraden naar 10. Nu heb ik nog de 8.1 versie geloof ik Ik zou het echt even moeten dubbelhecken. Heb de laptop nog niet zo lang haha
  10. Hoi allemaal, Jáááren geleden heeft mijn toenmalige ex ooit een Iomega externe netwerk schijf gekocht, Deze heeft echt altijd prima gedraaid zonder problemen.. Echter mijn laptop is vorig jaar ergens gecrashed.. Ik heb een nieuwe gekocht en wilde de schijf aansluiten. Het hoeft niet perce als netwerkschijf. Maar ik wilde gewoon even bij de bestanden en het een en ander overzette, Mijn nieuwe laptop herkent de schijf echter niet. Ik kan mij nog herinneren dat op mijn oude laptop iets stond van een "Iomega storemanager" of iets in die richting.. Ik weet niet of dat perce noodzakelijk is en dus de reden dat de schijf nu niet wordt gevonden. Ik heb al even gegoogled.. maar ik kan eigenlijk niets over Iomega meer vinden, althans geen officiele sites et drivers. Ik wil namelijk niet zomaar iets downloaden.. Hebben jullie enig idee wat ik hier nu mee kan doen? Groetjes
  11. ja dat is inderdaad het externe scherm! oke.... dan ga ik daar achteraan! in princiepe dus nog niet echt meteen een man overboord? kan elke videokaart erin.. of alleen specifieke.. ik heb nog een oude laptoo liggen namelijk..is dat iets wat ik zelf zou kunnen vervangen?
  12. ik heb het met een extern scherm geprobeerd.... onderstaande afbeelding is wat ik te zien krijg... bedankt voor de link naar de juiste driver! helaas kan ik er alleen nu niet bij.. Kan ik hier nog iets mee doen? Ik heb helaas vanalles op mijn laptop staan!
  13. bedankt voor de reactie! ik zou het eens kunnen proberen met een extern scherm. weet alleen niet zo goed hoe ik die moet aansluiten op een laptop. ik heb en Dell studio 1558, met windows 7
  14. hoi allemaal, Sinds gisteren krijg ik mijn laptop niet meer 'aan'. Zodra ik op de aan knop druk hoor ik wel vanalles blazen, maar het beeldscherm blijft zwart. Na het gisteravond drie keer te hebben geprobeerd ging de laptop uiteindelijk toch redelijk normaal aan, maar er kwam 3 keer in beeld dat het beeldstuurapparatuurprogramma niet meer reageerde en hersteld was. steeds voor dit bericht sloeg het beeldscherm op hol.. allemaal grijs/witte vlakjes en groene strepen. ik denk dat ik een driver ofzo moet installeren.... maar geen idee welke? en ik krijg mijn laptop nu alweer niet 'aan'... dus kan jet dan uberhaupt nog wel?
  15. Oww.. je hebt geen idee hoe blij je me maakt met dit antwoord! Heel erg bedankt alvast! Ben benieuwd naar de reactie..
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.