Ga naar inhoud

gerard52

Lid
  • Items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

gerard52's prestaties

  1. bedankt, heb de garantie even gechecked en die is inderdaad verlopen, had de disk ook nooit laten registreren, die disk is voor mij ook niet belangrijk, maar wel de informatie die er op staat, iomega kan die informatie wel terughalen, maar omdat het buiten de garantie valt, gaat me dat een hoop geld kosten, dus blijft er volgens mij alleen de behuizing slopen over en hopen dat dit redding brengt.....
  2. Ik kreeg van iemand de tip. Om de disk uit de behuizing te halen en direct aan te sluiten op de computer. Volgens hem werkt dit heel vaak. Omdat de garantie er toch af is, lijkt het me i.i.g. geen probleem meer om dat te doen. Wat denk jij?
  3. Hoi Clarkie Bedankt voor je interesse. Toevallig ben ik vandaag bij Staples (waar ik de harddisk heb gekocht) langsgeweest, maar daar konden ze niets doen. Ook de garantie bleek net te zijn verlopen. Ze konden hem wel opsturen naar Iomega, maar dat kan flink in de papieren gaan lopen. Dat heb ik dus maar niet gedaan. Ze constateerden ook daar dat de disk niet ter ziele was. Het lichtje brandt nog steeds en bij het aansluiten begint er van binnen aan de trillingen te merken duidelijk iets te werken. Maar ja dat had ik zelf natuurlijk ook al opgemerkt. Nog niets opgeschoten dus..... gr. Gerard
  4. Nee ik heb de schijf niet altijd verwijderd via de functie " hardware veilig verwijderen". Zou het daar aan kunnen liggen dan? Ja hij is nog in de garantie, maar dat betekent dat ik waarschijnlijk een nieuwe krijg en daar gaat het mij in principe niet om. Het liefst heb ik natuurlijk alle informatie terug die op de schijf staat en ik vrees dat dat niet onder de garantie valt.???
  5. beste clarkie bedankt voor alle moeite die je voor mij doet, maar ik geef het op, dit wordt me te ingewikkeld, waarschijnlijk moet ik de disk maar als verloren beschouwen mvgr. gerard
  6. er staat schijf 0 In orde Cd-rom-station 0 verder wordt de externe harde schijf niet beschreven dan zijn we waarschijnlijk weer terug bij het begin, want ik denk dat als de externe harde schijf niet wordt herkend hij ook niet is terug te vinden in computerbeheer
  7. je drukt op de knop Prt Scr op het toetsenbord je gaat naar Paint Je klikt op Plakken en dan druk je tegelijk de knoppen Ctrl en S in. Nu kun je opslaan. dat is het probleem kopiëren en dus plakken lukt niet of ik nou op de knop Prt Sc druk of het volgende doe Als je schijfbeheer open hebt staan ode je onderstaande: Houd de ALT-toets ingedrukt en druk dan op de printscreen- toets, laat de toetsen dan los. Er gebeurd verder niets dat is normaal. plakken lukt dus niet, omdat het kopiëren blijkbaar niet lukt, heb dus beide mogelijkheden geprobeerd echter zonder resultaat ben nu al uren bezig en weet echt niet meer hoe ik dit moet oplossen??????
  8. ik doe precies wat je zegt, maar het lukt me nog steeds niet, ik heb windowsXP dus misschien is dat anders dan bij jou als ik paint indruk is er nergens eens knop om te plakken, normaal zit die bij bewerken, maar die blijft wit en kan ik dus niet op klikken
  9. ok ik heb de knop gevonden, staat bij insert, als ik deze indruk gebeurd er niets en ik kan "paint" ook nergens vinden, ik ben een analfabeet op computergebied, dus wijs mij even duidelijk waar ik paint kan vinden ik heb nu het scherm "computerbeheer" voor mij, druk op prt sc en dan........ik zie nergens paint veschiijnen
  10. ik kan helemaal geen knop Prt Scr op het toetsenbord vinden, waar moet die dan zitten? ik zie op de bovenrij alleen een knop met scroll
  11. ok heb Meer Opties gevonden. (moest eerst reageren aanklikken) kan het printscreen nog steeds niet opslaan, klik op bestand linksboven, maar kan dan alleen opties op afsluiten kiezen, hoe kan ik dit opslaan?????
  12. "Gewoon een printscreen maken en deze rechtstreeks plakken in het bericht, werkt niet. Je moet je printscreen apart OPSLAAN en zo invoegen in je bericht." HOE KAN IK DIT OPSLAAN?????? Hoe je het gemaakte bestand dan invoegt op het forum wordt hieronder is uitgelegd: Onderaan je bericht staat een knop "Meer Opties". KAN NERGENS MEER OPTIES VINDEN???? ► 1. Klik op die knop Meer opties.
  13. Onderaan je bericht staat een knop "Meer Opties". ► 1. Klik op die knop Meer opties. ik ben een leek en ik kan meer opties nergens onderaan vinden???????? schijfbeheer is geen probleem
  14. Beste Bambino bedankt voor jouw reactie, Heb de harde schijf op 2 laptops aangesloten. Op allebei hetzelfde resultaat. Het witte lichtje op de schijf brandt wel en hij maakt ook wel het bekende vibrerende geluid. De schijf is niet open te schroeven. Ik heb er nog garantie op en als ik hem geforceerd openmaak vervalt die, dus in dat geval kan ik hem misschien beter laten openen door iemand van de winkel waar ik hem heb gekocht.
  15. Ik heb 2 Iomega 500 GB externe harddisks die ik altijd op dezelfde manier en op dezelfde HP laptop aansluit. Sinds gisteren krijg ik bij één van de 2 de melding: "uw USB-apparaat wordt niet herkend". (De andere werkt gewoon correct) Als ik bij computerbeheer kijk staat er: Partitie Standaard Status in orde (onbekende partititie) vrije ruimte 204GB. Wat kan ik doen om deze disk weer te gebruiken?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.