Ga naar inhoud

cybergoof

Lid
  • Items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

cybergoof's prestaties

  1. Beste Gemmeke, Bedankt voor de duidelijke uitleg..helaas is de uitkomst niet zo best. Maar daar kan jij ook niets aan doen ;-) Ik ga verder zoeken naar een bedrijf voor de recovery en snel sparen! Nogmaals bedankt, ook Dasle voor de genomen moeite!!
  2. Mmmm...enig idee of de expert nog contact met mij opneemt ? Ik heb nog niets vernomen namelijk...
  3. Oké, super bedankt voor al je moeite alvast. Ik wacht geduldig af
  4. Ja klopt, als ik dat aanklik dan ziet hij mijn externe hd niet....
  5. Als ik kies voor partition recovery dan ziet hij mijn HD wel. [ATTACH=CONFIG]23476[/ATTACH] Als ik het dan uitvoer krijg ik dit scherm: [ATTACH=CONFIG]23477[/ATTACH] Volgens mij is er dan niets gebeurd ?
  6. Dat zijn er niet zoveel... Als ik schijf initialiseren doe, krijg ik een foutmelding (onjuiste functie)
  7. Beste Dasle, Bedankt voor je reactie. Als ik mijn HD aansluit gaat en blijft het lampje branden, hij knippert dus niet...
  8. Hoi allemaal, Na veel ge-google en 4 dagen verder kom ik er niet meer uit...al mijn hoop is nu op jullie gericht! Ik heb een externe harde schijf: WD Elements 320GB Portable 2.5 inch. Als ik nu deze harde schijf aansluit op mijn usb-aansluiting van de laptop gebeurd er niets...het lampje van de externe harde schijf gaat branden, maar de computer (bij verkenner) ziet niets. Via verkenner: [ATTACH=CONFIG]23457[/ATTACH] Als ik naar computerbeheer ga en vervolgens schijfbeheer, dan zie ik wel iets staan...: [ATTACH=CONFIG]23456[/ATTACH] Ook bij apparaatbeheer is de schijf "zichtbaar": [ATTACH=CONFIG]23458[/ATTACH] Dus volgens mij is de schijf niet "dood"...want ik zie hem hier en daar dus nog. Er staan foto's op....alle foto's...dus de nood is hoog!! Ik hoop dat iemand mij in ruil voor eeuwige dank kan helpen om in ieder geval de data terug te krijgen :top:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.