Ga naar inhoud

tulip

Lid
  • Items

    40
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

tulip's prestaties

  1. Hallo Mr Jaxxs, Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik het probleem zelf opgelost (dat hoop ik tenminste) Eerst een ander, nieuw programma geïnstalleerd en al mijn adressen en mail uit Thunderbird naar dit programma gekopieerd. Toen dit allemaal goed draaide heb ik Thunderbird opnieuw geïnstalleerd en toen was het probleem verholpen. Tot op heden werkt Thunderbird weer oke. Groeten Tulip
  2. Goede avond, Ik heb een probleem met Thunderbird. De afgelopen weken deed het progr er soms erg lang over om een enkel tekst berichtje te versturen. Nu kreeg ik de melding "mailserverwachtwoord vereist", terwijl ik nooit een wachtwoord heb ingevoerd. Er worden geen nieuwe berichtjes meer binnen gehaald, wel blijft het progr zoeken met de melding "mailserver mogelijkheden controleren". Dat blijft continue doorgaan tot ik het progr uit zet. Nadat het progr is uit gezet start het niet meer opnieuw op, dan komt de melding " progr is al actief". Ik heb het progr al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar telkens met hetzelfde probleem. Wel kan ik mailtjes versturen, maar die worden niet meer teruggezien in het progr. Ik weet wel dat ze zijn verzonden, dit gecontroleerd via ander emailprogr. Ik heb op de site van Mozilla Thunderbird zitten zoeken, maar kom hier echt niet uit. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, een hartelijke groet Tulip
  3. Beste mensen, Sinds gisteren heb ik mijn pc weer terug van de leverancier. De vastgestelde fout was: software probleem (software operating system) Onjuiste werking (Hard Disk) De genomen maatregelen zijn: Software correctie/ reset Module/functionele unit vervangen (Hard Disk). In een week tijd door Medion gemaakt, hele goede service ook! Nog een bedankje voor de hulp die ik heb gekregen via deze site. Ik ben heel tevreden en vertel het aan gans de wereld. Een hartelijke groet Tulip:top:
  4. De geheugentest heb ik (nog) niet uitgevoerd. Zie daar tegen op, ben eerlijk gezegd wat huiverig voor zo'n blauw scherm:embarassed: De mappen en bestanden die ik graag wil behouden zijn gelukkig op de externe schijf gezet, al moest ik verschillende keren opnieuw beginnen omdat de pc vastliep. Omdat ik de map met mailtjes niet heb kunnen lokaliseren heb ik gewoon de gehele Mozilla Thunderbird map maar gekopieerd. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de leverancier, de pc valt tenslotte nog onder de garantie. Ik ben in elk geval dankbaar voor jullie fantastische hulp, jullie zijn geweldig!! Als het probleem is opgelost dan laat ik het zeker weten. Groetjes Tulip
  5. Bedankt voor de fijne uitleg. Bij mijn E schijf staat Recovery, er zit een map Tools, Recovery en Drivers in. Maar ik had begrepen dat die map beter niet gevuld mocht worden met allerlei andere mappen, is dat zo? Ik heb een externe harde schijf, verdeeld in 3 aparte delen. En daar staan al een deel van mijn bestanden van de D schijf op. Nu begrijp ik pas dat dit dus een kopie oftewel een back up is. Ik dacht altijd dat je de hele schijf min of meer moest overschrijven. Nooit te oud om te leren dus Ik probeer daar morgen nog verder mee aan de slag te gaan. En de tips zijn meer dan welkom!!
  6. Als ik een kopie maak van de C en D schijf, is het dan niet mogelijk dat ik later (de fout of het probleem dat ik nu heb) terug zet? Verschillende programma's van mijn C schijf zijn een paar maanden geleden verplaatst naar mijn D schijf, dit omdat de C schijf vol liep, er was op een gegeven moment nog maar 4 GB ruimte op. Ik heb inmiddels begrepen dat die gebrek aan ruimte vaker voorkomt bij pc's met een SSD schijf. Blijven die programma's ook gewoon op zo'n kopie staan als zijnde geïnstalleerd mocht ik het weer terug moeten zetten? En een domme vraag hoe maak ik een kopie van de schijven? Heb zoiets nog niet eerder gedaan.
  7. Ga proberen om die geheugentest uit te voeren. Nog een vraagje, bestanden die op een D schijf staan worden die ook gewist als er een herinstallatie wordt gedaan of alleen alles wat staat op de C schijf?
  8. Deze pc is sinds 14 december 2011 in mijn bezit. Er zit dus nog garantie op. Wat is wijsheid? Nog doorgaan met proberen het probleem uit de wereld te helpen? Of toch maar beter contact opnemen met leverancier?
  9. Helaas, ook nu blijft de pc bevriezen. Ik ben weer zo vrij geweest om nogmaals die logbestanden te maken. syslog.txt Zou het niet iets kunnen zijn in mijn pc dat vervangen moet worden, een moederbord of videokaart of zo? Of denk je toch aan een fout die te herstellen is? Ben ik elk geval hartstikke blij met de hulp. applog.txt
  10. Dan ga ik dat ook meteen uitschakelen, pc liep net weer vast.
  11. De scan heeft niets gevonden! In de lijst zag ik het volgende staan hpqcx208, met kleine letters (die andere HP stonden met hoofdletters) er stond handmatig ingeschakeld en erachter stond Local System. Is dit ook iets van HP dat uitgeschakeld moet worden? Durf nog niet te zeggen of het probleem verholpen is, ...
  12. syslog.txt In die lijst van services stond nog een regel met de naam HP CUE Device Discovery-service Daar heb ik niets mee gedaan, die staat er dus nog. vriendelijke groeten applog.txt
  13. syslog.txt Ben zo vrij geweest om zelf nog maar een keer twee logs te maken, hoop dat dit oke is? Applog.txt
  14. Bluestacks is verwijderd, maar helaas ... pc bevriest weer. Zijn er nog mogelijkheden om dit euvel te verhelpen?
  15. Inderdaad staat er bij de programma's en onderdelen een Bluestacks (alpha) Ik ben de enige gebruiker van de pc en ik gebruik enkel een e-reader en een externe harde schijf. Kan het bestand van een game zijn dat is gedownload? Ik ga het nu eerst verwijderen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.