Ga naar inhoud

prosper 2

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over prosper 2

  • Verjaardag 25-06-1941

prosper 2's prestaties

  1. Gebruikertje, Ik begin ervan overtuigd te geraken dat je inderdaad gelijk zou kunnen hebben. Wat betreft je vraag op het laatste van je bericht moet ik helaas erkennen dat ik daar niet op in kan gaan om de eenvoudige reden: ik ben nog maar gestart met te computeren en heb absoluut geen idee hoe ik dergelijke procedure moet afhandelen. Sorry ook voor het late antwoord, maar door omstandigheden zit ik niet iedere dag achter mijn PC. In alle geval vriendelijk bedankt om de moeite welke je doet om mij te helpen Groeten Prosper 2
  2. be dup, ik moest er nog aan toevoegen dat het probleem zich nog steeds voordoet. dank, prosper 2
  3. beste be dup, op mijn laptop is WINDOWS XP geinstalleerd. Tof en dank voor je interesse en hulp. prosper 2
  4. :(Sorry, maar ik ben maar een leek op het gebied van PC's. Ik heb in het kader van INTERNET VOOR IEDEREEN een laptop gekocht van het merk Packard Bell van het type EASYNOTE MZ35 - 2OO met serienummer 107167600132. De software voor het lezen van de ID-kaart was reeds geinstalleerd en de kaartlezer was erbij. Echter bij het gebruik erven kwam telkens de volgende mededeling op het scherm : ER IS EEN ONBEKENDE FOUT IN HET SYSYTEEM! De verkoper, noch Packard Bell hebben mij kunnen helpen!! Zelfs hun herstelprogramma hielp niet. Dan heb ik van internet het programma van BE-eID gebruikt en minitieus uitgevoerd wat er voorgeschreven werd. Helaas: zelfde mededeling op het scherm! Zo, ik ben aan het einde van mijn latijn en vraag aan U: wat moet ik doen? Dank voor de moeite, groeten... prosper 2
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.