Ga naar inhoud

sako

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

sako's prestaties

  1. Beste Clarkie, Ik had per ongeluk op 'markeer al opgelost' gedrukt maar kan alsnog reageren. Het probleem is inderdaad opgelost. Ik ben niet zo'n computer expert en moet soms even wat langer nadenken. Al die termen..... Toch ben ik nog eens goed gaan speuren op de C schijf. Opeens viel mij op dat de map 'foto's' er 2x in stond. Onder 'artikelen' en als losse map. In de 2e map van deze foto's stond ook nog de naam 'koppeling' (vertaald: link). Deze heb ik verwijderd en daarna weer een back up gemaakt en ja.......back up geslaagd!! Windows heeft kennelijk deze map/bestand niet herkend. Eerst heb ik de door jou doorgestuurde links goed bekeken, maar kwam er nog niet helemaal uit. Toen heb ik bovenstaande geprobeerd en is nu gelukkig opgelost. In ieder geval hartelijk dank voor de moeite, en ik ben blij dat er een PC-helpforum is. Echt goed!! Misschien tot mails. Met vr.gr., Sako
  2. Bedankt voor je snelle reactie!! Ik denk dat ik inderdaad maar op een andere manier back ups ga maken. Ook de link met de 'foutmelding 0x8100002f' ken ik. Maar dan wijzig ik mijn instellingen voor de back up. Maar mijn vraag blijft: wat betekent nou deze foutmelding met als melding 'c:\windows\system32\config\systemprofile\links'. Hoe kom ik in deze map. Of is dit te ingewikkeld om dit op te lossen? Ik ben nog in afwachting op jou reactie. Sako
  3. Beste forumleden, Onlangs kreeg ik weer een foutmelding na het maken van een back up!! De foutmelding is '0x8100002f'. In de nadere omschrijving geeft ie aan dat de back up sommige bestanden heeft overgeslagen en dus niet herkend. Het bestand waar het over gaat is: c:\windows\system32\config\systemprofile\links. Nu kan ik mijn back up instellingen wijzigen en deze map niet aanvinken, maar wil eerst graag weten wat dit bestand is en waar het zich bevind. Misschien kan ik deze map/bestand veranderen en hoef ik dus de instellingen niet te wijzigen. Dit heb ik nl. vorige keer bij de map 'users\pictures' ook gedaan. Hier zat een overbodige map in. Als ik via het menu 'Start' en dan via 'zoeken' deze locatie opzoek kom ik, na al de mappen uit te vouwen, t/m 'systemprofile'. Ga ik echter sysemprofile uitvouwen dan zie ik geen 'links' staan. Mijn vraag is dus: wat houdt deze foutmelding in en hoe kom in deze map/bestand? Ik ben in afwachting op jullie reactie. Bijvoorbaat dank!! Vr.gr., Sako
  4. Nou, het is nu dan eindelijk opgelost. Ik heb de map 'C:\Users\Gebruiker\Pictures\Nieuwe map' inderdaad gevonden onder gebruiker. Deze map was leeg en heb 'm meteen verwijderd. Hierna heb ik gelijk een back up gemaakt, en er was géén foutmelding meer. Ik hoefde dus geen stappen meer te ondernemen via 'instellingen wijzigen'. Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan, of had ik deze 'lege map' moeten bewaren? Zo ja, graag nog een berichtje. Iscape, hartelijk dank voor de informatie en inzet. Het is een donatie zeker waard!! Ik ga hierover nog even de info op jullie site nalezen. Nogmaal, bedankt!! Vr.gr., Sako Elzinga (p.s.: ik kan de knop 'markeren als opgelost' niet vinden.....hopelijk kan het op deze manier)
  5. Ja, deze link bedoelde ik. Ik kom hier niet uit. De stappen die je in scenario 2 moet volgen begrijp ik niet. Kan het ook op een andere manier? Misschien een betere uitleg over deze stappen die je volgens scenario 2 moet volgen. Graag reactie!! Vr.gr., Sako Elzinga
  6. Ik ben al dagen aan het zoeken naar een oplossing van een foutmelding tijdens het maken van back-ups!! (Windows 7 - Home Premium). Elke keer nadat er een back up is gemaakt krijg ik als melding: 'de back up is voltooid, maar er zijn enkele delen overgeslagen'. Als ik dan om de details vraag krijg ik als vermelding: 'C:\Users\Gebruiker\Pictures\Nieuwe map'. Ook geeft ie als foutmelding: 0x8100002f. Ik heb al dagen zitten googlen maar vind nergens de oplossing. Ook op jullie site heb ik tot nog toe nog geen oplossing gevonden. Er was één vraag over een back-up probleem, maar dit was vanwege een USB stick. Jullie verwezen naar een site van microsoft en deze site vermeld 3 scenario's. Mijn probleem valt kennelijk onder scenario 2, maar hier word ik niet veel wijzer van. Ik hoop dan ook dat jullie me kunnen helpen. Ik ben in afwachting op jullie reactie!! Vr.gr., Sako Elzinga
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.