Ga naar inhoud

JoepJongen

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over JoepJongen

  • Verjaardag 17-11-1993

JoepJongen's prestaties

  1. Nog steeds geen laptop terug, ik kan er dus van uit gaan dat de laptop nu naar Lenovo zelf is gestuurd. Zodra hij terug is zal ik hem even testen of de blue-screens nog voorkomen. ;-) Uiteraard zal ik ook dan de oorzaak melden als ik die te horen krijg.
  2. ik heb de laptop naar de winkel gebracht, die zullen de laptop stofvrij maken zonder de garantie te verbreken. Even dus een dagje wachten voor mij
  3. Het gaat om een lenovo Z580, heb hem nog nooit stofvrij gemaakt. Ik zal even rondgooglen aangezien ik bang ben om hem open te schroeven imv. garantie
  4. Het lag eraan dat ik niet de CD goed had gebrand, heb hem laten draaien vannacht en kreeg 0 errors. Camera is een beetje slecht, excuses. CPU temp is 70c. pass: 7 Errors: 0 Ik denk dat ik er van uit kan gaan dat het niet een geheugen-error is die blue screens veroorzaakt.
  5. Dag Dasle, Moet ik "UEFI boot" disablen om mijn cd drive als eerste te laten booten? hij start namelijk gewoon windows op als hij herstart en ik heb de cd drive bovenaan gezet.
  6. Dag pcforum, Gistermiddag heeft mijn ondertussen jaar oude laptop opeens last van BSOD om de 3 kwartier. (irql_not_less_or_equal) Heb wat rondgegoogled en ben stapsgewijs dingen gaan proberen op te lossen. -virusscanner er op af gelaten, geen hits. -systeemherstel geprobeerd Daarna probeerde ik geheugencontole waarna ik op een probleem stuitte, namelijk wanneer ik geheugencontrole wil uitvoeren en hij opnieuw opstart krijg ik niks anders dan een zwart scherm. Zodra hij aangaat licht het scherm op, maar krijg ik enkel een zwart scherm, geen muis niks. Heb een uur gewacht tot hij reageerde, maar geen resultaat en als ik het niet mis heb hoort geheugencontrole tijdens het uitvoeren wel iets aan mij te laten zien. Ik kan het systeem wel weer uitzetten en aanzetten en dan boot windows wel gewoon op, maar dan is er het probleem dat de geheugencontrole niet is uitgevoerd. Mits dit probleem al op dit forum is opgelost en ik die niet heb kunnen vinden dan bij voorbaat excuses. Vriendelijke groet, Joep:-)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.