Ga naar inhoud

Jokamp

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Jokamp's prestaties

  1. Mijn nieuwe account werkt inderdaad MAAR bij de opstart van outlook wordt steeds de foute account geopend. Weet niet of je de bijlagen zelf hebt kunnen bekijken maar je ziet duidelijk op printscreen2 dat de account met het vinkje een andere weg aangeeft dan de twee andere accounts .
  2. [ATTACH]28946[/ATTACH] Beste, In bijlage drie printscreens om het probleem toe te lichten. Printscreen één toont de startblz van outlook 2010 waarop je ziet dat mijn persoonlijk adres er tweemaal opstaat. Bijkomend probleem is dat bij opening van outlook automatsich het foute adres beschikbaar wordt en het andere is dicht. NOchthans worden de berichten ingeladen via het correcte adres. Printscreen twee: In de tab émail verwijderde ik, zoals gevraagd door jou, het oude pop3 adres zonder problemen. Het bijkomende émailadres van mijn partner speelt verder geen rol. Printscreen drie: toont het achterliggende tabblad met de gegevensbestanden. Hier zie je duidelijk dat er nog twee adressen zijn op mijn naam. Het oude adres is als standaard aangeduid en het is onmogelijk om de standaard te wijzigen of om dat adres te verwijderen. Hopelijk heb je zo een duidelijke omschrijving van het probleem. PC Helpforum moderator bericht: nogmaals de afbeelding verwijderd wegens de aanwezigheid van e-mailadressen en andere persoonlijke gegevens
  3. Ik heb wel degelijk op het correcte adres geklikt. in de map émail lukt dit inderdaad bij mij ook. Maar dan is de account toch nog niet weg . Je moet de map " gegevensbestanden " open klikken en daar zie je dan twee regels, één met het oorspronkelijke adres dat als standaard staat gemerkt en één met het nieuwe adres. Wanneer je dan het oude adres wilt verwijderen krijg je volgende melding : " U kan het standaard emailadres niet verwijderen omdat het uw standaardlocatie voor émailbezorging is. "
  4. Wat jij voorstelt probeerde ik net en het lukt dus niet. Ik stuurde een bijlage mee met het antwoord dat het systeem mij geeft. Kan je hier iets mee ?
  5. Neen. Ik had contact opgenomen met de helpdesc van TELENET via mail. Ze wisten niets te vertellen, konden of wilden alleen ondersteuning geven bij gebruik van Telenet Webmail. " Als operator ondersteunen we enkel Telenet Webmail. Met de nieuwe Telenet Webmail beheert u gemakkelijk en vlot uw e-mails, waar u ook bent. Thuis, op kantoor, op de unief, ver weg in een exotisch land, of onderweg via uw smartphone. Surf het internet op, meld u aan en u heeft uw mailbox bij de hand."'IK heb de pop3-versie al vervangen door de IMAP-versie op mijn laptop. Het resultaat werkt wel maar geeft drie problemen: 1. het oude adres wordt wel onbruikbaar maar blijft on screen in OUTLOOK en 2. Mijn mappen en hun inhoud zijn verdwenen - waarschijnlijk ook wel omdat ik dacht dat ik ze moest verwijderen via windows verkenner. En 3. Het nieuwe adres krijgt automatisch een (1). Ik doe dus zaken fout maar weet niet wat. Ik durf ook de adressen van mijn desktop niet aanpassen, dus is het resultaat noppes.
  6. Momenteel komen mijn mails binnen op mijn desktop en op mijn laptop. Het zou handig zijn dat alle pc's en ook eventueel een smartphone tegelijk zouden aangepast worden zodat je op ieder moment overal dezelfde lay-out en hetzelfde overzicht van mappen zou hebben. Telenet stuurde me daarvoor reclame: indien ik mijn instellingen van outlook zou veranderen zouden al die problemen opgelost zijn. Volgens hen moet ik een eenvoudig vinkje aanbrengen bij IMAP - waar, dat staat er niet bij - . Ik probeerde al de instellingen van outlook aan te poassen maar kan daar nergens kiezen voor IMAP. De zone waar POP staat is grijs en niet aanpasbaar. Wie kan helpen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.