Ga naar inhoud

eve13

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

eve13's prestaties

  1. Het probleem lijkt opgelost! Toen ik het nieuwe IP-adres ingaf in Windows Explorer, werkte het... De andere "cloudbox" (die al de hele tijd zichtbaar is in het netwerk), reageert nog steeds niet. Bedankt voor de hulp!
  2. Dankjewel voor de reactie. De Lacie Network Assistant gebruik ik al sinds het begin. Heb nu als vast IP-adres 192.168.1.3 toegekend omdat die in de router bij de naam "Lacie-Cloudbox" zichtbaar was in de Router-instellingen. Het Mac-adres is ook toegevoegd in de Bbox. Maar het is nog niet opgelost...
  3. Hallo, Ik krijg mijn Lacie-Cloudbox maar niet aan de praat... Na wat rondzoeken zou dit aan de combinatie met de Belgacom BBox 2 kunnen liggen? Van Belgacom vernomen dat poorten 21, 22 moesten worden toegevoegd, en 80 en 443 moesten worden geopend. Dat zou gebeurd moeten zijn. Ook 8080 op "yes" gezet. Bij de instellingen van de cloudbox verschillende aanpassingen uitgeprobeerd: veranderd naar "manual IP-configuration","automatische poorttoewijzing" aan en uitgevinkt... Nooit verschijnt mijn Lacie in het netwerk, dan maar opnieuw de fabrieksinstellingen gekozen. Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Alle tips zijn welkom, want ik kijk ernaar uit mijn Cloudbox eindelijk te kunnen gebruiken... dankjewel! eve
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.