Ga naar inhoud

marlene

Lid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

marlene's prestaties

  1. Ik heb geen idee welke versie, het staat er niet op. Als ik een nieuw programma koop lost dit niets op, want al mijn gegevens van al die jaren zijn dan evengoed verloren toch? groetjes
  2. Heb dat ook al gedaan, zonder resultaat. Nog steeds dezelfde foutmelding. Daarom denk ik dat het niet specifiek aan het programma ligt misschien? Ik kreeg voordien wel elke keer dat ik het programma afsloot een foutmelding, ik denk 'niet goed afgesloten' of zo, maar ik ben zo blijven doorgaan omdat ik wel goed afsloot dacht ik. En aangezien ik toen het programma telkens open kreeg was het niet zo erg.
  3. Heb de handleiding nu voor de 2de keer gevolgd, alles stond juist ingesteld...
  4. Beste Clarkie, Ik ben nu zowat ten einde raad. Heb eerst alles schoongemaakt en hersteld met CCleaner. Daarna PC teruggezet naar 3/12, 15/11 en 31/10. Opnieuw schoongemaakt en hersteld, maar zonder oplossing. Ik zie op internet dat er veel mensen problemen hebben met zo'n foutmelding C0000005, maar oplossingen heb ik nog niet gevonden. Heb jij nog Tips?? Heb google chroome wel geistalleerd...
  5. Beste Clarkie, Heb dit alles al geprobeerd zonder succes. Nog tips mvg Marlene
  6. Ik krijg steeds een Windows foutbericht: exception système C0000005 en dan een groep cijfertjes. Ik had al gedacht om een programma aan te schaffen (bvb Advanced system Optimizer) om de boel op te schonen, maar ik lees zoveel negatieve dingen over die opschoonprogramma's. Hoe kan ik die foutmelding wegkrijgen en mijn programma toch opstarten, want nu start mijn budgetplanner niet meer op. Groetjes
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.