Ga naar inhoud

Ponytail

Lid
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Ponytail's prestaties

  1. Meermalen opnieuw gestart: geen verbetering. Inmiddels mijn Canon scanner/printer (draadloos) geïnstalleerd en aangezet: wordt bij 'BRON" vermeld. VueScan en Win8 werken dus correct. Ik vrees dat de ScanMaker het veld moet ruimen...
  2. Het probleem is dat Win 8.1 én VueScan beide de scanner niet herkennen: er is geen scanner aangesloten geven ze aan. Bij het aansluiten en inschakelen van de scanner geeft WIN8 wel een plingeltje en staat er een onbekend USB-apparaat in de aangesloten hardware... Maar geen driver-installatie o.i.d. volgt. Kan ik de scanner eventueel handmatig aanmelden?
  3. Dank voor de reacties. Mijn insteek is om VueScan te proberen en eventueel aan te schaffen. Echter moet er dan een WIA-driver geinstalleerd staan. En Win8.1 herkent de scanner niet. Nu kan ik wel de installatie disk een driver laten installeren, maar ook die zijn van ver voor Win8... Mijn hoop is een algemene driver die de scanner herkenbaar maakt en dan eventueel VueScan o.i.d. Ik denk dat de Microtek-software voor de ScanMaker ook niet gaat werken.
  4. L.s., Zoek naar de bovengenoemde drivers (WIA of TWAIN) maar kom niet verder dan de XP-versies. WIN8.1 herkent deze scanner niet... Wie kan mij helpen en de juiste wegen wijzen? Mvg. Willem
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.