Ga naar inhoud

elvee

Lid
  • Items

    26
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

elvee's prestaties

  1. Hoe kan ik mijn E-D kaartlezer met USB- aansluiting veilig verwijderen uit mijn laptop ? Vroeger kon dat via een icoontje rechts onderaan de taakbalk, via verborgen pictogrammen. Nu in Windows 10 blijkbaar niet meer. Graag een beetje hulp, waarvoor dank.
  2. Als ik in het startscherm MSN op een van de aangeboden artikels klik, verschijnt er een volledig wit scherm i.p.v. de tekst van het artikel. Wat zou er aan de hand kunnen zijn ? Ik werk met de browser Edge in Windows 10.
  3. Ondertussen heeft BullGuard mij laten weten dat hun firewall compatibel is met die van Windows, en dat beide tegelijkertijd moeten draaien. Ik denk dus dat mijn probleem is opgelost. Bedankt voor de gedane moeite.
  4. Het gaat over BullGuard Internet Security, niet gekocht, maar een proefversie voor 2 maand.
  5. Op de support van Microsoft wordt aangeraden om Windows Firewall niet uit te schakelen, zelfs als een andere firewall is geïnstalleerd, wat bij mij het geval is. Is mijn probleem dan eigenlijk opgelost ?
  6. Herstarten helpt niet. De opgegeven link is in het Engels, wat de zaak bemoeilijkt, want ik ben senior en niet zo bedreven met computerproblemen. Het is ook voor Windows 7 i.p.v. 8.1 Is misschien ook de oplossing om BullGuard terug te verwijderen, dan Windows Firewall uitschakelen en dan BullGuard terug te installeren ?
  7. Ik heb BullGuard Internet Security gedownload, en stel vast dat zowel Windows Firewall als BullGuard Firewall zijn ingeschakeld, wat conflicten kan geven. Ik heb geprobeerd Windows Firewall uit te schakelen, maar dat lukt niet. Graag hulp a.u.b. Ik werk met Windows 8.1
  8. Ik heb geen verdere vragen meer. Dit onderwerp mag afgesloten worden. Ik dank jullie voor de reacties.
  9. Het lukt mij niet. Ik ben als senior dan ook niet zo bedreven in computeraangelegenheden. Wel kan ik zeggen dat ik de volledige Adw-procedure heb uitgevoerd. Na het scannen werd 1 bedreiging gevonden : Rogue.Forced Extension, en deze werd verwijderd. Daarna heb ik de rest van de procedure afgewerkt. Als de bedreiging verwijderd is, is het dan niet in orde ?
  10. stegisoft en passer, bedankt voor de informatie
  11. De laatste weken ontvang ik regelmatig phishing mails, zogezegd van Argenta of Belfius. Ik zend ze onmiddellijk door naar "safeonweb", en verwijder ze daarna. Ze blijven terugkomen. Is dat doorzenden voldoende ?
  12. De wijziging van Engels naar Nederlands is gelukt. Nu maar hopen dat ik toekomstige updates wel kan installeren. Bedankt voor de geboden hulp.
  13. porrelaar, Ik heb jouw instructies gevolgd, en de nieuwste versie is geïnstalleerd. Maar het is wel de engelstalige versie. Vroeger gebruikte ik de nederlandstalige versie, maar tijdens de nieuwe installatie heb ik niet voor Nederlands kunnen kiezen, eigenaardig toch. Engels is wel geen probleem, maar mijn eigen taal is toch gemakkelijker.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.