Ga naar inhoud

omaDi

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

omaDi's prestaties

  1. Werkt allemaal niet....blijft hetzelfde gebeuren... Kan ik er anders een nieuwe outlook overheen zetten? Het is een erg lastig probleem mede omdat we hier ook onze bedrijfsmail op ontvangen....
  2. Als ik advies voor Fix DLL Errors probeer dan krijg ik melding dat de uitvoer word afgebroken en moet ik het proces afsluiten.
  3. Als ik outlook start en het eerste mailtje open en daar dan op de link druk gaat alles gewoon goed. Maar zodra ik het volgende mailtje open met een link en die aanklik krijg ik de volgende melding: algemene fout: het systeem kan opgegeven bestand niet vinden.... En sluit ik dit mailtje dan af en open ik een nieuwe dan is de rand zwart en niet goed leesbaar. Hierdoor moet ik telkens outlook opnieuw starten en het hele gedoe weer herhalen.... Graag advies hoe ik dit kan oplossen. mvg Diana
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.