Ga naar inhoud

jacsimons

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over jacsimons

  • Verjaardag 10-08-1943

jacsimons's prestaties

  1. Hoi, hartstikke bedankt, het verwijderen van Photoimpression is mij nu ook middels de Inst. CD gelukt. Het is nu nog wachten op info van de Nederlandse ondersteuning, heb namelijk wel kontakt gehad, zij zouden mij zowel telefonisch en per E-mail informeren nadat zij informatie hadden van ZOLID/ArcSoft. Ben na bijna 20 uur klooien weer terug naar af. Hopelijk komt er alsnog een software oplossing want het apparaat lijkt mij nog niet zo slecht voor dit geld. Groetjes jac
  2. Hoi, heb inmiddels contact gehad met de helpdesk, geadviseerd is alle Software te verwijderen en het opnieuw te proberen. De software van ArcSoft PhotoImpression 6 laat zich echter niet meer verwijderen die van OVT scanner wel. Het is nu wachten op reactie van ZOLID anders gaat het apparaat helaas binnen 14 dagen terug naar ALDI.
  3. Hallo Danny, heb hetzelfde "Koopje" apparaat gekocht. alles volgens de handleiding geinstalleerd. Bij het openen van Get Photos en vervolgens bij het aanklikken van Acquire From Scanner komt de melding; make sure there is nothing in the scanner klik ik achtereenvolgens op OK en daarna op Calibrate waarna steeds weer dezelfde melding komt. Er wordt volgens mij niet gecalibreert. Bij het aanklikken van AcQuire volgt steed de melding: ERROR can not find de camera, Please Connect OmniumVision Supercam !!! Of is het toch een miskoopje ??? Help mij a.u.b. ???
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.