Ga naar inhoud

katrien2009

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

katrien2009's prestaties

  1. Beste stegisoft, vandaag is mijn broer langskomen en zag het probleem redelijk snel. We hebben de sleutel van onze telenet opnieuw moeten ingeven en het probleem was opgelost. Hoe en waarom weten we eigenlijk zelf niet zo goed. Bedankt voor alle raad. Mvg
  2. Beste, thuisnetwerk is al ingeschakeld en via dubbelklikken op particuliere netwerken gebeurt er niets . Bij taakbeheer / tab opstarten vinden we de firewall en antivirusprogramma niet terug. Toch al erg bedankt voor de reactie.
  3. Beste, bedankt voor de snelle reactie. Wij hebben vandaag met telenet gebeld en die hebben onze modem helemaal opnieuw opgestart. Toch zonder resultaat. Internet komt goed binnen, maar wordt dus op de 1 of andere manier tegengehouden. Ze gaven ons de raad om de firewall eens uit te schakelen en onze anti virus is na te kijken. Dit hebben we ook gedaan. Geen verandering van situatie. We krijgen ook de melding bij particuliere netwerken: niet verbonden. We weten ook niet hoe we dit kunnen uitschakelen.
  4. Beste pc helpforum, Van de 1 op de andere dag hebben wel op onze laptop geen internetverbinding. De meest voorkomende melding is:geen geldige ip adres en beperkte toegang. Via een telenet hotspot gaat de verbinding wel en op onze oudere laptop is er ook gewoon verbinding. Wat kunnen we doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.