Ga naar inhoud

Jcr00P

Lid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Jcr00P's prestaties

  1. Dag Clarkie, Het probleem is opgelost. Ik heb de betreffende apps rechtstreeks in de browser geopend en daar lukte het inloggen nu wel. Na de volledige procedure doorlopen te hebben kreeg ik de correcte gevraagde informatie. Nu functioneert alles ook via de apps zelf, inclusief Itsme. Nogmaals dank voor uw medewerking. Dit ter info. Jan
  2. Ok Clarkie, bedankt. Ik ga met uw tips aan de slag. Interessant. Ik houd u op de hoogte. 😉 Jan
  3. Dat klopt helemaal. Maar met de geneesmiddelen-app lukt het niet. Jan
  4. Dag Clarkie, Jawel, op alle plaatsen cookies toegelaten. 't Is daarom juist dat ik dit vreemd vind. Jan
  5. Hoi Clarkie, Een voorbeeld in bijlage. De onderste zin komt altijd terug. Groeten. Jan
  6. He Clarkie, Twee smartphones hebben een "Norton 360" beveiliging. Deze gsm (van de vrouw) is niet de beheerder van de app. Er staat zelfs geen app daarvan op dit toestel. Ikzelf ben wel beheerder van deze NORTON en TELENET app en ik heb deze problemen helemaal niet. Op mijn ONE. PLUS 11 5G (Android 14) functioneert alles perfect, We gebruiken hetzelfde Telenet netwerk. Niet alles wordt geblokkeerd. Een app "ITSME" voor veilig inloggen op overheids en burgerplatform, een online bankieren app van "KBC", een app "MIJN GENEESMIDDELEN" voor het bekijken van de digitale medische voorschriften van de huisarts. Er zijn er nog enkele, maar minder belangrijk. De apps verwijderen en terug installeren (met reboot) helpt niet. Het cache geheugen is ook leeg. Toch vreemd niet ? Bedankt voor uw antwoord. Jan
  7. Beste helpdesk, Ik gebruik een Motorola G9 Play. (Android versie 11) Ik krijg bij de internetbrowser geen gegevens meer. Ook bij het openen (aanmelden) van sommige apps wordt alle informatie geblokkeerd. Telkens krijg ik de melding "Geen cookies gevonden. Zorg ervoor dat cookies worden toegelaten in uw browser". In de "instellingen" en "site-instellingen" bij Google Chrome staat dat alle cookies worden geaccepteerd. Ook na restart van de smartphone en de apps lukt het niet. Op alle mogelijke plaatsen staan de cookies-instellingen correct aangevinkt. Misschien is "terug instellen naar de fabrieksinstelling" een oplossing, maar dat is het laatste wat ik zou doen. Heeft iemand een oplossing hiervoor ? Oprechte dank bij voorbaat. Groetjes. Jan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.