Ga naar inhoud

Monique K

Lid
  • Items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Monique K

  • Verjaardag 16-12-1965

Monique K's prestaties

  1. Hallo, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem: ik heb foto's op mijn pc gezet. Als ik de betreffende map open, kan ik de miniatuurweergaven van alle foto's zien. De foto's zijn weggeschreven als Nero back it up documenten. Als ik vervolgens klik op een foto, opent zich het home scherm van Nero back it up. Maar daar zijn nergens mijn foto's nog terug te vinden. Weet iemand hoe ik die documenten kan openen ? Of kan wijzigen in andere bestanden, zodat ik de foto's wel kan zien ? Groetjes, Monique.
  2. Hallo Etienne, Bedankt voor je reactie. Serialnummer werkt. Na de installatie worden diverse tests uitgevoerd en dat gaat allemaal goed tot de laatste test: de apparaat test. Dan wordt er geen IRQ toegewezen. Dus ik ben een stapje verder, maar helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Maak gebruik van PCTV Stereo versie 5.9. O, wat stom zeg, zie nu dat het serialnummer gewoon op de cd-rom vermeld staat (weliswaar in hele kleine lettertjes) sorry.... Groeten, Monique.
  3. Nee, helaas nog steeds niet. Pinnacle is telefonisch niet bereikbaar (je krijgt dan een bandje dat verwijst naar hun website) en op mails wordt niet gereageerd. Echt heel erg irritant.
  4. Hallo Kweezie wabbit, Ja, ik heb inmiddels begrepen dat ik een regel moet instellen. Maar hoe ? Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom niet verder. Zou jij mij een stapje verder op weg kunnen helpen ? Groetjes, Monique.
  5. Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mij weer kunnen helpen. Heb Outlook 2007 geinstalleerd. Heb 1 email account en 4 subaccounts (alias). Ik wil graag dat een mail voor een subaccount direct in de persoonlijke map van dat betreffende account komt. Dus een mail voor Jan meteen in de map voor Jan. Als er nu een mail binnen komt, wordt deze in alle persoonlijke mappen geplaatst (bij iedereen) en ook bij Postvak In. Hoe kan ik dit veranderen ? Groetjes, Monique.
  6. Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mij wederom kunnen helpen. Vijf jaar geleden heb ik Pinnacle PCTV op mijn computer geinstalleerd. Gisteren heb ik een herinstallatie uitgevoerd. Begonnen met XP opnieuw te installeren enz. Daarna wilde ik de PCTV van Pinnacle ook opnieuw installeren. De cd-rom geladen en toen werd direct om de productcode gevraagd. Maar die heb ik helaas niet meer. Heb het produkt toen wel geregisteerd, heb ook een password en customer care ID van Pinnacle gekregen. Heb al diverse mails naar Pinnacle gestuurd, maar geen reactie. Weet iemand van jullie de oplossing ? Groetjes, Monique.
  7. Ja, het is opgelost. Heel erg bedankt !!!! Groetjes, Monique
  8. Bedankt voor de tip ! Ga het zo dadelijk proberen. Groetjes, Monique.
  9. Hallo, Heb NOD32 verwijderd. Heb tevens verwijdertool gebruikt. Deze vermeldt dat er niets meer op mijn computer staat. Maar als ik Outlook aanklik, krijg ik een vakje te zien met de volgende tekst: "De invoegtoepassing C:\PROGRA~1\Eset\Emon.dll kan niet worden geinstalleerd of geladen. Dit probleem kan mogelijk worden opgelost door de optie Aanalyse en Herstel in het menu Help te gebruiken. Kan C:\PROGRA~1\Eset\Emon. dll niet laden. Misschien is de beschikbare hoeveelheid geheugen of systemmebronnen te klein of ontbreekt er een DLL-bestand". Als ik vervolgens OK klik, start Outlook wel gewoon op. Maar het is wel super irritant. Wie weet hoe ik dit tekstblokje kan verwijderen ? Groetjes, Monique.
  10. Bedankt voor alle hulp, maar outlook en webmail werken sinds enkele minuten. Heb de stekker van de router er enkele minuten uitgehaald en toen weer terug gedaan. Probleem opgelost !!! Wel raar, maar ook fijn. Nogmaals bedankt. Groetjes, Monique.
  11. Deze computer is rechtstreeks verbonden met het modem van UPC. Zowel de computer van dochter als de laptop zijn draadloos verbonden met een router.
  12. Hoi, Bedankt voor je reactie. Ik ben eerder iets vergeten te vermelden wat misschien wel van belang is. Of dat zo is, weet ik niet, maar ik leg het je toch maar even voor. Ik kan wel op de site van UPC komen, maar als ik op webmail klik, kan de pagina niet worden weergegeven. Hier in huis zijn nog 2 computers: 1 van mijn dochter en 1 laptop. Ook op deze 2 computers wordt de pagina van UPC webmail niet weergegeven. Op mijn werk kan ik echter wel inloggen. Uitvoeren wat jij voorstelde of kan ik nu beter iets anders doen ? Bedankt tot zover. Groetjes, Monique.
  13. Hier is de log-file: Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 14:49:28, on 21-5-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Boot mode: Normal Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe C:\WINDOWS\System32\snmp.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe C:\Program Files\SPAMfighter\sfus.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe C:\Program Files\USB Storage Device\shwicon.exe C:\Program Files\SMSC\Seticon.exe C:\Program Files\Pinnacle\PCTV Stereo\Remote\Remoterm.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe C:\Program Files\UPC\bin\sprtcmd.exe C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\Program Files\Brother\ControlCenter3\brccMCtl.exe C:\Program Files\Yahoo!\Yahoo! Music Jukebox\ymetray.exe C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfcmon.exe C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jucheck.exe C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe C:\Program Files\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe C:\Program Files\AVG\AVG8\avgtray.exe C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgnsx.exe C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Google R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen R3 - URLSearchHook: (no name) - {83FDE882-221E-0C9F-4501-5CF076C03C92} - (no file) R3 - URLSearchHook: (no name) - {5516F71C-388D-4152-85DB-14349A08E591} - (no file) R3 - URLSearchHook: (no name) - {1749F6D6-3443-16CF-44F7-16D4C4CEAFC8} - (no file) R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file) O2 - BHO: Adobe PDF Reader Help bij koppelingen - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: (no name) - {1749F6D6-3443-16CF-44F7-16D4C4CEAFC8} - (no file) O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll O2 - BHO: (no name) - {5516F71C-388D-4152-85DB-14349A08E591} - (no file) O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.6\coIEPlg.dll O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll O2 - BHO: (no name) - {83FDE882-221E-0C9F-4501-5CF076C03C92} - (no file) O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.6\CoIEPlg.dll O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe" O4 - HKLM\..\Run: [showIcon_The Company_USB Storage Device v1.14e035] "C:\Program Files\USB Storage Device\shwicon.exe" -t"The Company\USB Storage Device v1.14e035" O4 - HKLM\..\Run: [setIcon] "C:\Program Files\SMSC\Seticon.exe" O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [PCTVRemote] C:\Program Files\Pinnacle\PCTV Stereo\Remote\Remoterm.exe O4 - HKLM\..\Run: [smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe" O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe" O4 - HKLM\..\Run: [uPC] "C:\Program Files\UPC\bin\sprtcmd.exe" /P UPC O4 - HKLM\..\Run: [sSBkgdUpdate] "C:\Program Files\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] "C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe" O4 - HKLM\..\Run: [indexSearch] "C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe" O4 - HKLM\..\Run: [PPort11reminder] "C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\Ereg\Ereg.exe" -r "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ScanSoft\PaperPort\11\Config\Ereg\Ereg.ini O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe" O4 - HKLM\..\Run: [sPAMfighter Agent] "C:\Program Files\SPAMfighter\SFAgent.exe" update delay 60 O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter3] C:\Program Files\Brother\ControlCenter3\brctrcen.exe /autorun O4 - HKLM\..\Run: [brMfcWnd] C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe /AUTORUN O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [ssuw] "C:\WINDOWS\SSEMBL~1\chkdsk.exe" -vt ndrv O4 - HKCU\..\Run: [Qjuiyuc] "C:\Program Files\??pPatch\r?gsvr32.exe" O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service') O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice') O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM') O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user') O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE O4 - Global Startup: ymetray.lnk = C:\Program Files\Yahoo!\Yahoo! Music Jukebox\ymetray.exe O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000 O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Add To Print List - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_AddToList.html O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint High Speed Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_HSPrint.html O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Preview - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Preview.html O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Print.html O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll O9 - Extra button: Onderzoek - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O16 - DPF: {04E214E5-63AF-4236-83C6-A7ADCBF9BD02} (HouseCall Control) - http://housecall60.trendmicro.com/housecall/xscan60.cab O16 - DPF: {193C772A-87BE-4B19-A7BB-445B226FE9A1} (ewidoOnlineScan Control) - http://download.ewido.net/ewidoOnlineScan.cab O16 - DPF: {1F2F4C9E-6F09-47BC-970D-3C54734667FE} (LSSupCtl Class) - http://www.symantec.com/techsupp/asa/ctrl/LSSupCtl.cab O16 - DPF: {3451DEDE-631F-421C-8127-FD793AFC6CC8} - http://www.symantec.com/techsupp/asa/ctrl/SymAData.cab O16 - DPF: {34DC6011-88B5-4EA9-BA7A-DC7B4F4437FE} (JordanUploader Class) - http://foto.hema.nl/ips-opdata/layout/hema/objects/jordan.cab O16 - DPF: {44990200-3C9D-426D-81DF-AAB636FA4345} (Symantec SmartIssue) - http://www.symantec.com/techsupp/asa/ctrl/tgctlsi.cab O16 - DPF: {44990301-3C9D-426D-81DF-AAB636FA4345} (Symantec Script Runner Class) - http://www.symantec.com/techsupp/asa/ctrl/tgctlsr.cab O16 - DPF: {5D637FAD-E202-48D1-8F18-5B9C459BD1E3} (Image Uploader Control) - http://www.new2.foto.com/ImageUploader5.cab O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.safety.live.com/resource/download/scanner/wlscbase969.cab O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1094927718210 O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} (Symantec Download Manager) - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab O16 - DPF: {CAC677B6-4963-4305-9066-0BD135CD9233} (IPSUploader4 Control) - http://as.photoprintit.de/ips-opdata/layout/default01/activex/IPSUploader4.cab O16 - DPF: {DEB21AD3-FDA4-42F6-B57D-EE696A675EE8} (IPSUploader Control) - http://as.photoprintit.de/ips-opdata/74914090/activex/IPSUploader.cab O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll O20 - AppInit_DLLs: O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - C:\WINDOWS\SYSTEM32\avgrsstx.dll O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe O23 - Service: Planner voor Automatische LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe O23 - Service: SPAMfighter Update Service - SPAMfighter ApS - C:\Program Files\SPAMfighter\sfus.exe O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe -- End of file - 11520 bytes
  14. Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kan al dagen geen mail meer ontvangen. Krijg steeds foutmeldingen van Outlook. Ik kan de mail ook bekijken via webmail van UPC, maar helaas deze pagina wordt niet weergegeven. Verder werkt internet prima, behalve dus die ene pagina. Heb email accounts verwijderd en weer opnieuw aangemaakt. Heb firewall en antivirus even uitgeschakeld, maar dat werkt allemaal niet. En teruggaan naar een eerder herstelpunt (Windows XP) lukt ook niet. Heb natuurlijk ook met de helpdesk van UPC gebeld. Volgens hen moet ik alles van mijn computer en opnieuw installeren. Hebben jullie een betere oplossing ???? Groetjes, Monique.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.