Ga naar inhoud

Kees1

Lid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

PC Specificaties

  • Behuizing
    laptop

Kees1's prestaties

  1. Behemoth, Eureka! Het is een wonder! M'n geluid is weer helemaal goed! Bedankt! Is het raadzaam om meerdere zaken uit de lijst van Medion uit voorzorg of uit onderhoudsoogpunt te updaten/downloaden? Hoe dan ook, geweldig bedankt voor het goede advies. Gr. Kees1
  2. Ik ben nu zo ver dat ik bij medion.com terecht kom (m'n desktop is een "Medion Titanium MD8008 met Intel Pentium 4 processor, 2,6 GHz van mei 2003). Als ik bij "software" kijk en Drivers en updates", moet ik het serie nr. invullen (11126040020375) en krijg ik een hele lijst met downloads. Moet ik daaruit kiezen? Zoja, welke? M.vr.gr. Kees1
  3. Beste Behemoth, Fijn dat je mee wil denken! In de oorspronkelijke gebruiksaanwijzing staat dat de PC een geintegreerde stereo-geluidskaart heeft. Deze is verenigbaar met de Industriestandaard "Sound Blaster" en Microsoft sound system versie 2. Verder: "Dolby Digital 6-kanaals geluidskaart. Ook gevonden: Realtek AC 97 Audio. Versie van audio stuurprogramma 5.10.0.5060 .
  4. Bedankt Behemoth, maar hoe kan ik de drivers van mijn geluidskaart updaten?
  5. Sinds geruime tijd is het geluid dat mijn pc produceerd niet om aan te horen. Ook de Windows geluiden zijn "hakkerig" (dat is de beste omschrijving die ik ervoor kan vinden) Wie o wie kan mij op weg helpen om weer een normaal geluid te krijgen. b.v.d. Kees1
  6. Beste Kape, Inderdaad, een diascan programma (dat overigens niet werkte). M'n laptop kon met geen mogelijkheid het apparaat herkennen, maar dat is een heel ander probleem. Het programma verwijderd en nu is het probleem opgelost! Bedankt!!!!!!!!! Kees1
  7. Zo om de twee minuten krijg ik een melding "Toepassing kan niet worden gestart omdat ArcCon.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen". Daarna een melding dat Arcsoft Connect Notifier niet meer wekt. "Er wordt naar een oplossing van het probleem gezocht". , Wie er naar een oplossing zoekt wordt er niet bij vermeld. Een oplossing wordt er in elk geval nooit gevonden! Kan de meldingen wel gewoon afsluiten, alles werkt goed, maar met een paar minuten komen ze weer. Zeer irritant! Wie kan mij zeggen wat ik moet doen. Ben ten einde raad! Bij voorbaat dank
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.