Ga naar inhoud

Jordi

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Jordi's prestaties

  1. Dag Bio, Opnieuw dank voor je reactie! Ik heb al een paar keer de drivers opnieuw geïnstalleerd, dit heeft geen effect. Ik heb nu Windows 10. Dit was niet altijd zo het geval, toen ik deze laptop kocht stond er Windows 7 op. Hier heb ik toch mijn bedenkingen bij, want de kabel ging perfect op Windows 7. Ik kan hier echter niet met zekerheid de schuld op steken aangezien ik een hele tijd geen kabel meer gebruikt heb.. Met vriendelijke groeten, Jordi.
  2. Dag Bio, Dit is enkel met mijn laptop zo, bij de laptop van mijn vader en mijn zus gebeurt dit niet. Ik heb voor de zekerheid ook met de andere kabel op de bovenverdieping geprobeerd en deze viel ook weer weg na 5 minuten al. Het probleem ligt dus zeker bij mijn laptop.. Enig idee wat het probleem is of dat dit zelfstandig te maken is? Groetjes, Jordi
  3. Dag beste mensen! Ik zit met het probleem als ik de kabel insteek in mijn laptop ik wel een bepaalde tijd internet heb en alles kan doen, maar na een tijd valt de verbinding weer weg. Als ik dan op probleem oplossen duw bij de verbinding (Broadcom Netlink Gigabit Ethernet) krijg ik het bericht: De standaardgateway is niet beschikbaar (opgelost). Maar dit is niet opgelost want na een bepaalde tijd valt opnieuw de verbinding weg.. Enig idee waarom ik met dit probleem zit? Mijn laptop is de enige in huis dat dit probleem heeft, op de anderen gaat de kabelverbinding gewoon. Ook werkt draadloos internet/Wifi normaal enkel de kabel doet moeilijk.. Alvast bedankt voor het lezen, ik hoop dat iemand me kan helpen!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.