Ga naar inhoud

TENTEN

Lid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

TENTEN's prestaties

  1. Ja ik heb de doos nog en ik neem aan dat de handleiding er nog inzit. (Zit momenteel in de bibliotheek dus kan het op dit ogenblik niet checken)
  2. Voor het installeren van mijn router heb ik deze handleiding gebruikt https://admin.kuleuven.be/icts/services/kotnet/wirelessrouterkotnet Enkel moest ik van mijn kotbaas de LAN-verbinding gebruiken
  3. Ik gebruik de LAN poorten niet voor een ander apparatuur. De router is beveiligd met een wachtwoord. En ik heb een automatisch IP adres laten instellen
  4. Mijn router zijn ip-adres is ook 192.168.0.1 dit is de standaard setting. Zou dit het probleem kunnen zijn? Moet ik deze misschien veranderen naar 192.168.1.1?
  5. Het is een Wireless N 150 Home Router DIR-600 Voor de rest staat er: S/N: PV6K7F3008071 MAC ID: 54B80A07F1A2 Ik neem aan dat één van deze het modelnummer is? Nee hij zei dat hij ervoor gezorgd had dat nu iedereen een x-aantal adressen toegewezen krijgt. Zodat iedereen toegang heeft tot het internet. Het probleem op het begin van het semester was dat er teveel mensen met verschillende apparaten verbonden waren met hun router waardoor de helft geen toegang meer had tot internet. Er waren maar een beperkt aantal "toegangspoorten". Hierdoor is hij veranderd naar een zwaarder abonnement. Alvast bedankt voor het helpen!
  6. Via Wifi ga ik op het internet. En ik gebruik een router omdat mijn UTP poort van mijn laptop niet meer werkt.
  7. Hallo, Ik zit nu al enkele maanden met een vervelend probleem. Sinds mijn kotbaas naar telenet is overgeschakeld krijg ik constant bij het surfen "deze pagina is niet bereikbaar". Wanneer ik in het weekend alleen in het gebouw ben, kan ik zonder problemen websites bezoeken. Maar eens er meerdere mensen in het gebouw zijn doet het probleem zich voor. Het lijkt alsof iemand mijn internet afblokt. Ik heb mijn kotbaas hier reeds van op de hoogte gebracht en hij heeft ervoor gezorgd dat elke kamer over een x-aantal ip-adressen beschikt (door telenet). Maar nog steeds blijft het probleem zich voordoen. Ook heb ik mijn router al 3x gereset en opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft ook niet geholpen. Wanneer ik geen internet heb en gebruik maak van probleemoplossing geeft het een fout aan bij Wi-Fi instellingen. Het zet de fout meteen recht en daarna kan ik weer enkele seconden surfen voordat het probleem zich weer voordoet. (Ik gebruik een D-link router) Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.