Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

syrietje

Lid
  • Aantal items

    64
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over syrietje

  • Titel
    Lid

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. syrietje

    Avast

    Het is en blijft hopeloos !! Ik ben echt moedeloos. Ik heb AVAST op mijn pc staan (heb voor verschillende zaken hiervoor betaald). Ik doe gedurig opdates en voer gedurig scans uit. Niets helpt. Ergens vind ik volgende meldingen : "DNS resolve has failed" "Stuurprogramma mogelijk verouderd" "Kwetsbare software gevonden" Ik zie het echt niet meer zitten, want waarschijnlijk ondertussen zaken veranderd of weet ik veel. Ik kan alleen nog werken met kabel. En dat allemaal door dat paswoord te veranderen. Morgen vertrek ik een weekje in verlof, nadien zal ik genoodzaakt zijn naar een PC helpwinkel te gaan ofwel nieuwe PC te kopen. Gelukkig heb ik mijn iPhone nog, maar dat is toch niet hetzelfde om op de werken en te typen.
  2. syrietje

    Avast

    Wat ik ook niet begrijp : 1) wat heeft de melding "uw apparaat is niet goed geconfigureerd" te maken met "wachtwoord wijzigen" ? want het wachtwoord was in feite correct met 8 tekens. 2) naast die dsldvlce staat "type wijzigen" ???? ook gaat mijn VPN uit (nochtans staat "automatisch" aangeduid).
  3. syrietje

    Avast

    Ja ik ben zeker dat het juist is. Mijn iPhone vroeg ook het nieuwe paswoord om verbinding te maken hier thuis en als ik het ingegeven had, was het okay !
  4. syrietje

    Avast

    Ik ben serieus aan het paniekeren !! Hoe nieuwe verbinding maken ? Met de kabels aangesloten of er uit doen ? Ik zie "verbindingen beschikbaar" staan, dus ik klik op mijn naam die er instaat. Men vraagt dan paswoord dus ik typ het nieuwe paswoord in : niets ! ik typ het oude paswoord in : ook niets meer. dus ja ???? ik ga nu even buiten "afkoelen" en hoop toch nog een oplossing te vinden. of zou later teamview de enigste oplossing zijn ?? Ik had er beter niets aan veranderd, heb er ontzettend spijt van. Tot later.
  5. syrietje

    Avast

    Allé ja, wachtwoord gewijzigd op OK gedrukt en .... dus geen internet meer !!! Werk nu met een kabel tussen laptop en modem ...
  6. syrietje

    Avast

    Alhoewel het ook weeral minder simpel is dan het lijkt.
  7. syrietje

    Avast

    Bedankt ! Ik zal het nodige doen.
  8. syrietje

    Avast

    Kun je hier al iets mee doen :
  9. syrietje

    Avast

    Ik probeer print screen maar dat lukt me niet. Ik doe : toets prt sc, open "paint", ctrl + V, ctrl + S ... en er gebeurt juist niks. Ik bedoel ik vind het zeker niet terug in paint en in avast iets kopiëren gaat ook niet.
  10. syrietje

    Avast

    Ik krijg via mijn AVAST steeds dezelfde melding : router dsldevice.Lan is niet goed geconfigureerd. Geen idee wat ze bedoelen !!!
  11. syrietje

    WordPad

    Ik geef het voorlopig op. Misschien dat ik het allemaal nog wel eens overdoe als ik terug moed ervoor heb. Gisteren bijna gans de dag ermee bezig geweest en geen resultaten. Soms eens een ander bericht bv "is offline" maar het uiteindelijke resultaat blijft hetzelfde : op de gewone manier print hij niet meer. Ik laat hier wel iets weten als het me ooit lukt ! Alvast hartelijke dank voor uw moeite en tijd !!! Groetjes.
  12. syrietje

    WordPad

    Het was alleen mijn bedoeling om voor de 5de maal HP er terug af te gooien en nogmaals opnieuw te installeren. Heb ik dus gedaan. CCleaner gebruik ik al jaren, dus dat helpt ook niet. Het "niet actief" wordt nog steeds gemeld. Als ik klik op "zoek printer" : "Active Directory Domain Service is momenteel niet beschikbaar". Op heel veel documenten die ik nu wil afdrukken wordt gemeld : "Fout tijdens het verzamelen van de opdracht naar het programma". Dit nu bij alle documenten waar .doc en .docx bijstaat. Ik heb neiging de pc én de printer door het raam te gooien, maar zal het maar niet doen. Misschien oplossing dat ik naar een gespecialiseerde "pc-dokter" ga ? Want hoe meer ik verander, hoe minder dat hij werkt :-( ! Het feit dat de printer wel werkt als ik via mail iets afprint, zal wel betekenen dat het niet aan de printer ligt ? Merk : HP DESKJET 2630 En Microsoft Office 2007 (Windows 7) - laptop is ASUS K75V Series.
  13. syrietje

    WordPad

    Awel, ik ben nog niet veel verder geraakt. Heb wel de instructies gevolgd, en als ik nu een nieuw document maak, en ik sla het op als .doc, hetgeen okay is. Maar ik kan nog steeds niet afprinten. Dus ik ga gans die installatie ervan verwijderen via het configuratiescherm en dan opnieuw installeren. Want als ik wil afprinten staat er in het scherm : "printer niet actief" (al de 3 soorten waar ik voor kan kiezen (draadloos, netwerk, ..). Nochtans, zoals ik in het begin al heb geschreven : als ik de tekst uit een document kopieer, deze tekts dan plaats in een lege e-mail, de tekst markeer en met rechtermuis "afdrukken" aanklik : de printer drukt wél af ! Raar !!!
  14. syrietje

    WordPad

    Hoe het gebeurt is, een raadsel. Maar bijna al mijn documenten die ik voorheen had opgeslagen met Microsoft Word staan dus nu in WordPad !!! Dit geeft mij o.a. grote problemen met mijn printer die dit niet wil afdrukken !!!! Het hele rare vind ik dan ook nog : als ik de tekst uit dat document (WordPad) kopieer en ik zet deze tekst in een blanco e.mail en als ik die tekst dan markeer en "print" doe, dan drukt de printer dit wel af !!! Ik begrijp er geen snars van. Hoe krijg ik dus al mijn documenten terug in de gewone vorm zoals ze origineel werden opgeslagen ?
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.