Ga naar inhoud

KVP

Lid
  • Items

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

KVP's prestaties

  1. Met grote moeite ben ik hier geraakt. Ik heb een Asus ROG laptop van 2 jaar oud. Vrij recent (1-2 maand) heb ik problemen met al mijn browsers (internet explorer, firefox en google chrome). Om de haverklap willen zij niet meer reageren. Op chrome (meest gebruikte browser) staat er dan dat deze niet meer reageert bovenaan en onderaan staat er meestal host vaststellen. Als die problemen zich voordoen (het is niet altijd maar toch dagelijks) dan zal de netflix app (niet via browser) ook zeggen dat het niet gaat. Laptop opnieuw opstarten lost dit probleem heel soms op, eventueel na enkele keren herstarten. Games via steam of mijn MMO game guild wars 2 lijken hier geen last van te hebben waaruit ik afleid dat het probleem niet te maken heeft met mijn internetverbinding (?). Ook mijn console heeft nu geen probleem meer met online gaming. Ik had problemen met de xbox one console voordat deze problemen gestart waren, ik heb op mijn telenet modem een poort geopend en sindsdien geen xbox probleem meer. Pc problemen zijn ongeveer 2 - 4 weken erna begonnen (toeval of niet?). Rond de tijd dat dit begon, krijg ik soms bij het opstarten een critical error te zien van Thunderbolt(TM), maar hierover heb ik nog niet echt iets nuttigs gevonden. Ik heb ook geen idee wat dit is en of het ermee te maken heeft. Ik denk ook dat het probleem begonnen is niet veel later dan de laatste grote windows 10 update (toeval of niet?). Soms als ik mijn laptop opstart krijg ik enkele van die digitale storingslijnen te zien en reageert laptop helemaal niet meer, hard reset is dan nodig. In nog zeldzamere gevallen gebeurt dit ook bij het afsluiten. Virus scan levert niets op. Ik gebruik momenteel Avira, maar volledige scans duren hier extreem lang mee, dus ben aan het denken om terug naar AVG over te stappen. Iemand een idee hoe ik de oorzaak kan vinden en oplossen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.