Ga naar inhoud

RK

Lid
  • Items

    24
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

RK's prestaties

  1. @stegisoft : Hallo, bedankt om dit te melden. Ik wacht dus af. Voor zover ik weet nooit AVG geïnstalleerd en TuneUp is me ook onbekend. Dat is raar. Antivirus is momenteel Kaspersky... Ik wacht nu even af dus. Bedankt !
  2. @stegisoft Vooreerst nogmaals mijn oprechte dank om niet af te laten en verder te zoeken naar het probleem en een eventuele oplossing. Deze morgen contact genomen met Canon dewelke mij meegedeeld hebben dat ik voldoende heb aan volgende drivers: - PLC6 Printer Driver V21.85; - Color Network ScanGear 2V 2.23; - Generic fax Driver V10.26; om de machine draaiende te krijgen. Zonder onderhoudscontract zouden deze mensen niet mogen tussenkomen. Dus we staan er zelf voor. Intussen heb ik ook je opdracht netjes uitgevoerd, waarvan je de bestanden in bijlage kan terugvinden. Hopelijk kan dit wel duidelijkheid brengen. FRST.txt Addition.txt
  3. @stegisoft : klopt, heb ik gedaan. Alles opengezet ;-) Maar helaas. Kan niet anders dan dat er nog iets is wat we over het hoofd hebben gezien.
  4. Voor de duidelijkheid: deze pop-up verscheen toen ik bij wijze van controle de in en uitgaande regels van de machine geen toegang had verleend... Thans staat alles open, alle regels, dewelke betrekking hebben op de machine, hebben, volgens mij, toegang!
  5. Hallo, Bedankt voor bericht. Zelf denk ik ook dat het iets met de firewall heeft te maken. Ik heb je instructies zo goed mogelijk opgevolgd maar ook dit heeft de oplossing niet gebracht. Ik ontving wel een nieuwe pop-up (zie hierna). Ik heb zelfs firewall uitgezet (denk ik), echter ook zonder resultaat. (Kan goed overweg met pc maar dat soort zaken vraagt een doorgedreven kennis, dewelke ik (helaas) niet heb.) Misschien kan iemand dieper ingaan op de instellingen van de firewall, want allicht is dat het probleem? Website van Canon ken ik, maar het onderhoudscontract van de machine is verlopen. Wanneer ik deze mensen thans laat langskomen kost dit handenvol geld.
  6. @stegisoft : @dorado : Poorten gecontroleerd. Een 12 tal poorten. Andere uitgetest, doch zonder positief resultaat. Poort 192.168.1.15 werkt ook correct, volgens mij. In bijlage nog een aantal printsceens zodat u installatie kunt volgen.
  7. Thx! In ons tweede berichtje hadden we verteld dat we met Windows 8.1 werken. Ik kijk dit na en vertel hier wat het resultaat is.
  8. Hoi, Windows versie is 64bit. Instructies toegepast, doch dit heeft het probleem niet kunnen oplossen. Ook installatie gedaan vanaf tweede pc, doch ook dat heeft geen soelaas kunnen brengen.
  9. Enig idee wat er aan de hand kan zijn?
  10. Hallo, hierbij kom ik terug op dit probleem. Zoals gezegd heb ik een volledige en correcte installatie gedaan van zowel Windows als van de software van de printer en nog steeds dat ik het zelfde probleem ik kan niet scannen!
  11. Klopt, heb ik ook zo gedaan, doch het ene programma bleek met het andere verweven, waarom het uiteindelijk niet verwijderd kon worden. Ik hou je zeker en vast nog op de hoogte van het verloop van de verdere installatie en de functionaliteit van de machine. Tot hiertoe alvast een dikke merci.
  12. @stegisoft : Ik zit net zoals jij bij apps (programla’s), alwaar een app bijstaat ‘Color Netwerk Scangear 2 Tool’ en wanneer ik daarop klik zie ik bovenstaande pop-ups... Op dit ogenblik verwijder ik alles van pc, en zal ik opnieuw alles zeer aandachtig installeren. Dat laatste programma (UFRII printer driver) kreeg ik niet meer verwijderd... Ik hoop echt dat de scanner werkt! Thx
  13. @stegisoft : bij de apps , is de app van scansoftware... Ok, begrepen van tekenprogramma, thx!
  14. @stegisoft : Hoi, leuk nog wat van je te horen. 'Herstarten' had ik reeds gedaan en opnieuw gedaan doch dat heeft ook nu de oplossing niet gebracht. Ik wil de afbeeldingen nog eens op een rij zetten, zodat je een beter zicht hebt op wat er aan de hand is (ik heb trachten te werken met Alt + PrtScn en plakken in tekenprogramma (ik gebruik OpenOffice) en opslaan, maar is niet gelukt. Wanneer je wil haal ik de foto's weg wanneer ze hebt gezien. Wat is je voorstel ivm probleem met scannen?
  15. @stegisoft : Wanneer ik de scansoftware open krijg ik deze melding : "...There is no response form the currently slected scanner, or the settings on the scanner have been changed. Select a different scanner...". Misschien kan dit bijdragen tot de oplossing!?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.