Ga naar inhoud

TomVB

Lid
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

TomVB's prestaties

  1. Bij deze lijkt het alsof de oplossing is gevonden. Ik heb mijn standaardbrowser 'Google Chrome' eens gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Wanneer de browser gewoon geopend is, heb ik nu een zeer laag schijfgebruik. Wanneer ik bijvoorbeeld net een nieuwe website opzoek, piekt deze even naar rond de 70% om nadien opnieuw te zakken. Indien iemand nog bevindingen heeft, post ze gerust, maar voorlopig ben ik zeer blij met het resultaat ten gevolge van de hulpbiedende reacties van jullie allemaal. Bedankt!
  2. De andere updates heb ik reeds binnengehaald. Hij geeft de melding dat mijn apparaat volledig up to date is. In bijlage twee screenshots. Eén wanneer Google Chrome actief is op mijn laptop en één niet. Beide keren blijft het schijfgebruik zeer hoog.
  3. Het heeft enige tijd geduurd, maar de update is geïnstalleerd. Jammer genoeg lijkt het probleem hiermee niet opgelost. Mijn schijfgebruik blijft pieken en Malwarebytes heeft geen schadelijke bestanden gevonden. What's next?
  4. Opnieuw bedankt voor de snelle reacties! Ben eens gaan kijken bij de updategeschiedenis en hier lijkt het inderdaad alsof de update 'Windows 10, versie 1709' in de afgelopen 22 uur, drie keer mislukt is. Nu ben ik de update rustig aan het installeren en hopelijk is daarmee het probleem uit de weg geruimd. Ik hou jullie op de hoogte.
  5. Bedankt voor jullie spoedige antwoorden! Wat dien ik als volgende stap te doen met de servicehost (updates)? Wanneer ik ze in taakbeheer wil beëindigen verschijnt er een bericht dat ik hierdoor mijn Windows niet meer zou kunnen gebruiken. Zie bijlagen voor meer informatie. Alvast bedankt!
  6. Dag iedereen, Met mijn trouwe laptop (Lenovo X220) heb ik nog geen last gehad. Hij is snel en ik onderhoud hem op de manieren die ik ken (regelmatige schijfopruiming + CCleaner). Toen ik daarjuist mijn taakbeheer eens opende zag ik dat mijn schijfgebruik naar de 100% aanleunt. Daarom de vragen: 1. Is dit erg? 2. Hoe valt dit op te lossen? Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.