Ga naar inhoud

SauronDies

Lid
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

SauronDies's prestaties

  1. Het probleem is opgelost en heb geen vragen meer. Je kan het onderwerp afsluiten.
  2. Internet werkt inmiddels al bijna een dag zonder problemen. Heel erg bedankt!
  3. Ik heb recent de GT75VR 7RE Titan Pro gekocht, maar het internet valt af en toe weg. Na een tijdje (zonder dat ik iets doe), verbindt hij weer opnieuw alsof er niks gebeurd is. Het internet doet het dan nog steeds voor andere apparaten. Ik heb het op verschillende netwerken geprobeerd met verschillende LAN kabels, maar heb telkens hetzelfde probleem. Bij het gebruiken van WiFi krijg ik precies hetzelfde probleem. Wat ik al geprobeerd heb: - Drivers geüpdatet - CMD -> netsh winsock reset
  4. Sorry voor de late reactie. Een vriend heeft het opgelost. Alsnog hartelijk bedankt!
  5. Hallo, Ik gebruik deze computer al een lange tijd en hij werd steeds warmer, dus ik besloot mijn computer stofvrij te maken. Eerst deed ik dit met een stofdoek, maar daarna met een stofzuiger en wattenstaafjes. Vooral mijn moederbord ventilator zat vol met stof. Na afloop start ik de computer op, maar mijn computer kan mijn tweede harde schijf niet vinden. Ik heb in mijn schijfbeheer en mijn apparaatbeheer gekeken, maar heb de schijf niet kunnen vinden. Ook heb een verschillend SATA port geprobeerd, maar ik kreeg nog steeds hetzelfde probleem. Toen keek ik in mijn BIOS en daar kan hij mijn harde schijf blijkbaar wel vinden, maar zodra ik de computer opstart is hij weg. Heel af en toe als ik hem opnieuw opstart komt hij opeens tevoorschijn en kan ik bij mijn bestanden, maar dit zorgt er soms voor dat Windows verkenner crasht en dus moet ik mijn computer opnieuw opstarten. Ook gaat het opstarten veel langzamer dan voorheen. In de bijlage staat alle informatie over de harde schijf, want in CrystalDiskInfo kan hij de harde schijf blijkbaar ook vinden. Ik heb veel op het internet rondgekeken, maar ik kon niemand vinden met precies hetzelfde probleem, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.