Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Zoa

Lid
  • Aantal items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik, volgens jouw advies eerst de " Alle toestellen uit usb-poorten " moet halen en daarna "Ga naar verkenner en kijk of samsung daar nog staat en zo ja dan met de rechtermuisknop op uitwerpen klikken Ga naar apparatenbeheer Dubbelklik onderaan op Universal Serial Bus-controllers om de lijst te openen. Klik met de rechtermuisknop op de eerste USB-hoofdhub in de lijst en selecteer vervolgens Verwijderen (uninstall) Klik op OK Zo ook de andere USB-hoofdhub". Als ik dus eerst alle apparaten uit de USBpoorten moet halen(ook toetsenbord en muis), dan kan ik zonder muis en zonder toetsenbord de rest van de stappen toch niet nemen? Hoe kan ik zonder muis en toetsenbord dan naar apparaatbeheer en dubbelklikken op ...... en de rest van het verhaal.
  2. Voorlopig zie ik geen Samsung meer staan, onder de verkenner. Via configuratiescherm kom ik bij apparaatbeheer en zie ik meerdere USB-hoofdhub's staan. Maar als ik alle apparaten moet verwijderen uit alle USB-poorten, dan werken mijn muis en toetsenbord toch ook niet meer, @stegisoft ?
  3. Nog geen tijd gehad. Maar als het al dan niet gelukt is, ga ik het hier melden!
  4. Beste mensen, Nog een vraagje. Ik weet alleen niet of ik dit wel op de juiste plaats zet. Sinds de update naar Windows 10 en een update van de Samsung S6, kan ik mijn foto's van mijn mobiel niet meer overzetten naar mijn PC. Ik kon mijn mobiel altijd als harde schijf gebruiken door via de USB-aansluiting de PC met de telefoon te verbinden. Nu krijg ik elke keer een foutmelding "Het USB-apparaat wordt niet herkend". Ik heb al van alles geprobeerd, van andere snoertjes tot het bellen met Samsung's helpdesk. Het zou dus moeten liggen aan Windows 10, volgens Samsung. Weet er iemand een oplossing? Dankjewel voor de moeite alvast.
  5. Nou 'Porrelaar', jij bent mijn held van de dag! Het is gelukt en alles werkt weer Top, dankjewel nogmaals!
  6. Sorry 'iEscape', ik had het niet gezien. Dank voor het weghalen!
  7. Dankjewel 'Porrelaar', Het gekke is alleen dat hij het tot nu toe altijd wel gewoon gedaan heeft. Maar ik ga ermee aan de slag. Dank voor de moeite!!!
  8. Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, maar momenteel radeloos. Ik gebruik thunderbird om al mijn mails op te halen op de PC. Nu heb ik ook gmail-accounts. Tot voor kort was er geen probleem, maar op een gegeven moment ontving ik geen mails meer van een bepaald gmail-account op mijn PC. Toen bleek dat mijn serverinstellingen niet klopten voor dát mailaccount in thunderbird. Geen idee waarom. Ik ben bij gmail een nieuw wachtwoord aan gaan maken en in thunderbird dus ook. Maar helaas...... Ik kan maar niet vinden wat ik fout gedaan heb. Kan iemand hier me svp helpen? Als ik iets vanaf dat account wil versturen krijg ik: "Verzending van wachtwoord voor gebruiker xxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com is niet gelukt. Mailserver pop.googlemail.com antwoordde: Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754" Dat heb ik nagekeken en ik zie geen fouten. Als ik iets wil verzenden vanaf de PC, vanaf dat mailadres krijg ik: "Aanmelden bij server smtp.googlemail.com is mislukt.". Op internet, kan ik gewoon in mijn account van dat mailadres met dát wachtwoord, zonder problemen. Dus iets klopt er niet. Maar ligt het aan gmail of aan thunderbird?
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×