Ga naar inhoud

Spike Spiegel

Lid
  • Items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Spike Spiegel's prestaties

  1. Ik heb mijn dsl modulatie op mijn modem configuratie site veranderd naar ADSL 2+M, aangezien mijn "enough internet" van EDPNET ADSL2+ is, en zo te zien gaat het nu beter, het valt wel af en toe uit. Daarvoor stond mijn dsl modulatie op de pagina standaardinstellingen van mijn modemsite op "multimodus" [TABLE=class: std] [TR] [TD=width: 140]Status:[/TD] [TD=class: stdbold]Actief[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 140] Downstreamsnelheid:[/TD] [TD=class: stdbold]7136 kbps[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 140] Upstreamsnelheid:[/TD] [TD=class: stdbold]640 kbps [/TD] [/TR] [/TABLE] Dit is de informatie van mijn dsl verbindingsstatus op mijn modem configuratie site. Ik heb nog een vraag, ik ga morgen een nieuwe router uittesten, ben ik verplicht om mijn oude router te resetten? Of kan ik mijn gegevens in mijn oude router laten staan?
  2. Ik heb het met splitter gedaan, mijn internet werkte helemaal NIET, de hele nacht niet, heb splitter uitgedaan en opeens gaat internet wel. En neen, heb geen nieuwe inloggegevens gekregen, ze hebben gewoon rechtstreeks in het centrale mijn "enough internet" geplaatst. Dus van 100gb module naar onbeperkt module. Ik weet belange niet wat het probleem is, ofwel mijn router, kan het zijn dat die soms zijn tikken krijgt, gelijk nu gaat die goed, tot een bepaalde duur en dan valt het steeds aan en uit. Edpnet zei dat de lijn goed was maar met veel onderbrekingen (duh). Mja mijn belangrijke vraag is: moet ik echt wachten tot november 2012, voor gratis op te zeggen? Want ik wil zo snel mogelijk bij telenet gaan... Dus ik moet elke maand nu 25 euro per maand betalen voor internet die voor de helft van de tijd niet gaat.... Kan ik hierover geen klacht indienen?
  3. Ik zit bij "enough internet" van edpnet, en sinds november heb ik niets dan problemen, mijn router valt telkens uit en dan gaat het soms een paar dagen goed, en dan valt het weer om de 5 minuten uit, STOMME DSL LAMP. Probleem is, ik wil graag overschakelen naar een andere provider, maar ik kan het niet, aangezien ik vastzit tot 6 november 2012, want het is een jaar contractduur, als ik het verbreek moet ik denk ik naar mijn mening zeker 1000 euro boete betalen. Ik heb een linksys cisqo modem adsl 2+ gateway model (zwarte modem) Help me, ligt het aan mijn router?????? Want edpnet mag niemand naar ons thuis sturen om het probleem op te lossen (ik heb er echt spijt van, want telenet komt tenminste thuis het probleem na kijken). Terwijl ik dit aan typen was, is mijn internet weer uitgevallen.... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb spijtig dat ik edpnet heb genomen rond november, had ik dit geweten, had ik het nooit genomen en meteen TELENET GENOMEN. VERDOMME HE, NU ZIT IK GODVERDOMME VAST TOT 6 NOVEMBER 2012, DAN PAS KAN IK HET GRATIS OPZEGGEN. GODVERDOMME DIE *****REGELS ALTIJD. Dus kan ik nergens klagen bij de ombudsman of zo, want het is niet plezant om maandelijks je factuur te betalen van internet en wetende dat het bijna nooit fatsoenlijk werkt. Ik moet wel zeggen dat ik al 3 jaar bij edpnet zit, en de eerste 3 jaar een andere module had (100 gb limiet), en pas rond november een nieuwe module heb genomen bij edpnet (onbeperkt) en sindsdien loopt het HELETIJD MIS. Hoeveel boete bedraagt het eigenlijk als ik het nu al wil opzeggen? En moet ik echt wachten tot november voordat ik naar TELENET kan gaan??? Dat is zo lang he, verdomme he We hebben ook de splitter uitgedaan bij de telefoon. Ik heb mijn router ook al 3 jaren.
  4. Dank u wel voor uw uitleg, nog 1 stomme vraag eigenlijk... Mijn ip en dns zijn nu handmatig gedaan op mijn TCP/IP protocol. Het ziet er zo uit IP 192.168.1.50 Subnetmask 255.255.255.0 Standaardgateway 192.168.1.1 DNS 1 van belgacom DNS 2 van belgacom Dus voor mijn andere provider, moet ik dus enkel de DNS veranderen van belgacom in de DNS van mijn nieuwe provider? Nogmaals mijn excuses voor mijn onwetendheid, want ben echt een leek hierin.
  5. En als ik niet op de website van mijn router (192.168.1.1) door een dns fout niet erop geraak? Wat moet ik dan doen? Ip en Dns automatisch laten zoeken? Of handmatig een Ip adres invullen en de DNS van mijn provider invullen?
  6. Dus nu moet ik gewoon verder gaan met adsl totdat ik niet meer online kan? Dan pas moet ik mijn login en wachtwoord invoeren van mijn nieuwe provider op de site van mijn router?
  7. Vanaf 6 augustus zit ik op een andere provider, maar het probleem is dat op 6 augustus ook mijn abonnement van mijn oude provider afloopt... Moet ik de nieuwe login en wachtwoord van mijn nieuwe provider op 5 augustus invullen zodat ik meteen online kan gaan op 6 augusts? Want als ik wacht tot 6 augustus heb ik helemaal geen internet meer, doordat mijn oude provider zijn abonnement afloopt en dus niet online kan gaan om de login en wachtwoord gegevens in mijn router te wijzigen van mijn nieuwe provider.
  8. Mijn router was kapot, heb het getest bij andere mensen. Toch bedankt voor de reacties
  9. Ik ben nog klant bij belgacom adsl, heb daar gebeld of mijn lijn in orde is, en ze zeggen dat het dik in orde is. Wel nu komt mijn probleem, de lampjes van mijn router vallen soms om de 2 uren volledig uit en activeren zich opnieuw na enkele minuten, en daarna valt het terug uit en activeren ze opnieuw en dan blijft het soms 7 uren branden tot het jawel je raad het al, opnieuw uitvalt. Mijn router begint dus te doen als een kerstboom lol. Moet ik een nieuwe router kopen? Het is een philips 3p draadloze router, je weet wel met een rode kleur op de router...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.