Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

winlouis

Lid
  • Aantal items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over winlouis

  • Titel
    Nieuweling

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. DANK U, voor het aanpassen van mijn bericht. Het is de eerste keer dat ik dit forum gebruik, ik ben een leek op gebied van alles wat met PC's te maken heeft, maar ik probeer toch voor alles zelf op te lossen. Ik ben gepensioneerd en op die manier heb ik een bezigheid. Nogmaals bedankt voor de informatie.
  2. Hartelijk dank voor de informatie.!!
  3. Beste, ik heb deze laptop een lange tijd niet meer gebruikt. Als ik de laptop opstart krijg ik op het scherm "TOSHIBA LOADING INNOVATION" en dan gaat het beeld over naar een zwart scherm met in een blauwe kader, "ENTER PASSWORD". Ik kan mij het juiste Paswoord niet herinneren. Als ik het paswoord invoer dat ik voordien altijd gebruikt heb krijg ik op het scherm, in een witte kader, "SETUP WARNING" en daaronder, "INVALID PASSWOD" daaronder in een zwart kadertje staat er dan, CONTINUE" Als ik dan op "ENTER" druk krijg ik opnieuw in het blauwe kadertje, ENTER PASSWORD" Als ik dan de toots, F2 of F12 en ENTER indruk, schakelt de Laptop opnieuw uit naar het zwarte scherm. Ik heb wel de 3 CDrom's nog, die bij de aankoop van de Laptop zijn bijgeleverd, maar de schuif voor de CDrom's te plaatsen gaat ook niet meer open. Mijn Laptop is een "TOSHIBA" Model SATELLITE L500-1R3. PROGRAMMA- Windows 7 Home Premium 32bit. Product Key: VERWIJDERD!!!. Ik heb, toen het nog toegelaten was gratis over te schakelen naar Windows 10, de programmatie uitgevoerd, er moet dan iets misgelopen zijn zodat ik nu de laptop niet meer kan opstarten. Is het mogelijk mij een oplossing door te mailen, aub. Met dank bij voorbaat. Eigenaar van de laptop xxxxxx. Contactpersoon voor het probleem op te lossen, Vriend/Gebuur. Met vriendelijke groeten. Buyl Herwin Louis. (naam eigenaar ook maar gewist - Passer)
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.