Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

steve1973

Lid
  • Aantal items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over steve1973

  • Titel
    Lid

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Ik zal overwegen om dit programma te installeren. In het verleden was ik eens alle emails kwijt (van de server) en daarvoor ben ik wel op mijn hoede. Ik kan wel een pdf en word opslaan en dan apart verzenden met Mail maar dus de optie onmiddellijk verzenden lukte niet . Ik zal wellicht me beredderen op deze wijze. Wat ik nu ook vaststelde is dat ik een mail wilde afdrukken, de pagina werd zichtbaar maar de printer reageert nu niet. Bij printergegevens staat geen document in de rij. Wat is dat nu weer?
  2. Er staat Mail. Ik moet naar het werk nu en kom deze avond terug en zal dan verder uw bericht doornemen. Alvast bedankt hoor.
  3. De optie verzenden lukte vroeger altijd met Windows 7 wil ik nog meegeven.
  4. Beste, bedankt voor uw reactie. Ik heb open office, libre office bijgeinstalleerd om te zien of ik mijn gemaakte brief kan versturen. Dit lukt niet met Windows 10 op geen van deze office. Er moet iets zijn met instellingen, maar wat? Dank reeds voor uw reacties
  5. Hallo, Goede morgen, Probleem: Ik kan met office2007, noch met libre en open office geen mail ,met of zonder bijlage,versturen. In instellingen heb ik reeds nagezien bij standaardapps: Mail to= met MAIL Als ik die verstuur aan mezelf komt hij niet toe in Postvak In Reeds 2de account aangemaakt, zonder succes. Wie kan mij dit euvel helpen op te lossen aub? Reeds bedankt
  6. Aan Stegisoft; Ik had na de eerste stap toen ik cc cleaner aangezet had gewacht en u een vraag gesteld.Ondertussen was ik overgegaan naar het voorstel van Clarkie met het gekende succes. Juist ik heb blijkbaar niet de ganse procedure die volgde terug opgenomen. Juist , achteraf toen u terug reageerde heb ik gezien dat u nog een bericht verstuurde. Aan de cronologie van de berichtjes kan je zien dat de Clarkie na u gereageerd heeft. Ik heb tijdens het wachten op een antwoord reeds de procedure van Clarkie geprobeerd en dit lukte. Ik veronschuldig mij als ik mij verkeerd heb uitgedrukt. Inderdaad, 2 de reactie volgde toen ik de procedure van Clarkie doorliep. Ik he dit zeker zo niet bedoeld hoor Stegisoft.
  7. Aan de heren Falstring en Stegisoft: het is jammer genoeg niet gelukt. Toch enorm merci om mij te willen helpen. Top! Ik heb de ganse week al de mogelijk aangereikte oplossingen uitgeprobeerd. Niets had het beoogde resultaat. Tot ik op jullie site kwam.... De sleutel had de heer Clarkie ... Het resultaat is dat de printer nu reageert en perfekt werkt. De oplossing moet zeker te maken hebben met uw specifieke zin: printuie.exe /s ( heb de spatie niet vergeten). Bedankt ook voor de mooie opvolging met beeldmateriaal bovenop. Fijn en keurig hoor. ***Mag ik u hierbij vragen waar u aan de zin: printuie.....komt aub, het werd door niemand ingegeven. *** Ik heb zoals gezegd alles meerdere malen gedeinstalleerd met" revouninstaller "en terug van HP-site gereinstalleerd maar zonder succes. De melding: " printer is wschl niet geinstalleerd " bleef zichtbaar na een printorder.... Bedankt aan iedereen voor jullie intense medewerking en blijven proberen en elkaar helpen is de enige boodschap ! Veel succes met de site met mensen die onmiddellijk hulp bieden !
  8. Vooreerst aan Stegisoft, ik heb het geprobeerd maar is niet gelukt. Toch een dikke merci aan u en aan Falstring !!!voor hun reactie. Aan de heer Clarkie: -Ik heb een ganse week alle mogelijke oplossingen uit de handleiding , uit sites en probleemstellingen uitgeprobeerd en geen succes jammer genoeg.Ook vele andere mensen hebben mij mogelijke oplossingen aangeboden maar de sleutel ontbrak. MAAR; Clarkie had de ontbrekende sleutel en het is eindelijk gelukt ! Mijn welgemeende dank hiervoor. De sleutel moet hebben gelegen in het intypen van de zin printuie.exe /s !!! ( heb sde patie niet vergeten) Mag ik hierbij vragen aan Clarkie hoe u daaraan komt aub? Dit is wel specifiek hoor. Dit vond ik nergens. Ook uw wijze van volledige uitleg met beeld heeft me erg vooruitgeholpen. Ik wil hier ook benadrukken dat iedere deelnemer alles heeft gedaan om mij te helpen. Alleen was dit onmogelijk geweest. Blijven nadenken en proberen is de boodschap. Oprechte dank aan jullie en veel succes met de site !
  9. Aan Stegisogt, Bedankt voor je mail. Ja, ik zie mijn printer HP F2280 staan... Wat moet ik verder doen aub?
  10. Beste, Ik heb dit gisteren avond gedaan maar steeds de melding: printer is wschl niet geïnstalleerd".
  11. Hallo Falstring, Bedankt voor uw reactie. Ik heb alle voorgestelde oplossingen gevolgd. Geen oplossing helaas. Wat nu? Er moet iets tekort zijn in een bepaalde link-file.. Ik ben daar niet in onderlegd. Zijn er nog oplossingen of hints? Ondertussen, Groetjes
  12. IK moet er nog aan toevoegen dat de printer HP F2280 moet werken volgens HP in windows 10
  13. Hallo, Mijn naam is Steve en ik ben nieuw op het forum. Probleem: Mijn printer HP F2280 wordt niet herkend op mijn pc. Scanfunctie werkt wel.... Printer werkt perfect in Windows 7 De update is de laatste versie van de driver. Heb reeds 2 maal alles verwijderd met revouninstaller en herinstalleerd. Tevergeefs. Info: Bij printers staat hij groen aangevinkt en is ingesteld als standaardprinter. Bij printer toevoegen wordt in de lijst niets gevonden. Na installatie wordt bij printopdracht document telkens weergegeven: "PRINTER is waarschijnlijk niet geinstalleerd" De poort werkt aangezien ik een USB stick heb ingebracht en die stick ook werd herkend. Dank u voor de hulp reeds. Groeten,
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.