Ga naar inhoud

dutchy67

Lid
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

dutchy67's prestaties

  1. Hallo Calvus! Heel erg bedankt voor je uitleg! Ik weet nu dat er met mijn computer niks mis is. En ik ben altijd tevreden geweest over Windows7 maar zal natuurlijk mettertijd wel overgaan naar Windows10. Nogmaals bedankt en een fijne dag!
  2. Helaas heeft die probleem oplosser nietr geholpen. Maar ik heb wel de foutcodes: Belangrijke update: update voor Windows7 voor op x64 gebaseerde systemen (KB449331320) foutcode 80070643 Optionele update: Hewlett-Packard-USB-2/15/2017 12 AM 40.11.11091746 foutcode 800F020B Bij voorbaat dank voor je hulp!
  3. Okay, ik zit dus met het probleem dat ik nauwelijks updates kan installeren via Windows Update. Wat kan ik dan nog verder doen om dit te herstellen? Bij voorbaat dank voor uw hulp! dutchy67
  4. Bedankt voor de snelle reactie, maar ik wil graag een herstelpunt maken dat meer dan een week oud is, dus van vóór de problemen begonnen. Dat lukt niet op uw manier. Bij voorbaat dank voor uw antwoord!
  5. Goede morgen, Sinds een week mislukken de meeste downloads van de updates via Windows Update. Ik heb systeemherstel geprobeerd maar daar staan geen relevante herstelpunten in dus kan ik mijn computer niet meer terugzetten naar een periode van voor de problemen. Is het mogelijk om zelf een herstelpunt te maken met datering die ik zelf invul? Bij voorbaat dank voor uw hulp! dutchy67
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.