Ga naar inhoud

Anja Van de Ven

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Anja Van de Ven's prestaties

  1. Oke duidelijk, dank je wel. Was mijn eerste keer dat ik een vraag stel op wat voor forum dan ook. Dus sorry dat ik mijn vraag niet duidelijk omschreven had. Maar eigenlijk weet ik niet goed of deze vraag over Excel gaat of over Mac
  2. Dank je wel voor je reactie, maar dit heb/had ik al geprobeerd. Ik zal het proberen om zo goed mogelijk uit te leggen wat mijn eigenlijke probleem is: Ik heb een map waarin 10 Excelbestanden staan. Die bevatten zowel tekst als cijferreeksen/nummers. Het zijn verschillende prijslijsten met verschillende artikelnummers. Nu wil ik via een zoekopdracht een artikelnummer op gaan zoeken, en dan wil ik niet telkens 1 Excelbestand doorzoeken, maar ik wil dat er gezocht wordt in 10 Excelbestanden, zodat er slechts 1 bestand overblijft (of meerdere) waarin dat artikelnummer in voorkomt. Is dat überhaupt mogelijk met een Mac?
  3. Ik heb een map waarin een aantal .xlsx bestanden staan waarin ik nummers of tekst wil zoeken. Maar als ik dan in het zoekvenster het nummer typ wat ik wil gaan zoeken, dan laat ie me alle bestanden zien op "Deze Mac" , maar daar staan niet de .xlsx bestanden bij waarin ik wil zoeken. Maar klik ik dan de naam aan van de map waarin die bestanden staan, dan laat ie niets zien. Wat kan ik doen om die nummers snel te kunnen vinden? In Windows hoefde ik slechts de map te openen waarin deze .xlsx bestanden stonden, en dan rechtsboven in het zoekvenster het nummer typen, dan liet de computer mij meteen de bijbehorende bestanden zien waar dat nummer in stond. Waarom lukt me dat dan niet met een Mac?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.