Ga naar inhoud

vlijtige beer

Lid
  • Items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

vlijtige beer's prestaties

  1. Heb ik gedaan, van voor naar achter en terug. Er wordt enkel gesproken over aanpassing van de beeldresolutie. Deze staat nu op 1920 x 1080 (aanbevolen). Bij verandering ervan wordt het nog slechter. Een knopje "auto" is op het zeer sumiere menu van het beeldscherm niet te vinden.
  2. Heb onlangs een nieuw beeldscherm geïnstalleerd. Merk LG, type Flatron 22EN43T-B Bij gelijk welk initieel scherm van ieder programma krijg ik bovenaan rechts maar een halve afbeelding van de toetsjes "minimaliseren", "verkleinen' en "sluiten". Bovendien heb ik aan de rechterkant een zwarte vertikale band van +/-7 mm breed. Heel de afbeelding op het scherm zou eigenlijk iets naar onder moeten verplaatsen en 6 à 7 mm naar rechts om mooi gecentreerd in beeld te staan. Hoe krijg ik dat geregeld ?
  3. Goede middag, Dank voor de reactie. Ik zal moeten downloaden want de eerste tip geeft geen resultaat. grtjs
  4. Blijkbaar zou Windows 7 dat bij mij is geïnstalleerd bovenstaand progamma bevatten. Daarmee zou men filmpjes die plat geprojecteerd worden 90° kunnen kantelen zodat ze op normale manier kunnen bekeken worden. Ik vind dat programma echter niet in mijn PC. Doe ik iets verkeerds of moet ik dat van ergens downloaden (liefst kostenloos), of kent er iemand een simpele manier om mijn filmpjes recht te zetten? Alvast bedankt voor iedere informatie die mij kan helpen.
  5. Sorry voor mijn totaal ontbrekende kennis; maar wat is een provider ? Ik heb een ADSL-internetaansluiting bij Belgacom en daar stopt mijn wetenschap.
  6. Sorry voor de late reactie, maar ik was even buiten strijd. Hoe moet ik de accountinstelling controleren en/of veranderen ? Ik werk met Outlook 2003 en heb geen enkel idee van enig wachtwoord.
  7. Heb ik gedaan, maar met hetzelfde resultaat. Nu heeft mijn broer in "Msconfig/opstarten" het programma NMIndexingService afgevinkt en sindsdien is het probleem verdwenen. Het probleem van de melding in Outlook heb ik nog altijd.
  8. Jammer, maar helaas. Ik heb de goede raad opgevolgd en gedaan wat er voorgsteld werd; maar driewerf helaas. 'k Zal er mee moeten leren leven denk ik.
  9. En hoe kan ik dan Nero 7 opnieuw installeren ? Ik heb dat programma niet ergens op een CD staan, of kan ik dan dan van ergens downloaden ?
  10. Heb uw raad opgevolgd, maar Neroscout was niet te vinden. Er stond wel Nerocheck tussen. Heb daarvan dan het vinkje weggedaan en terug opgestart, maar helaas. Alles nog juist hetzelfde. Heb dan Nerocheck maar terug aangevinkt en hoop nu dat ik nog andere mogelijkheden krijg om dat euvel op te lossen. Toch bedankt voor de spontane reactie.
  11. Het zal bij mij inderdaad iets anders zijn, want ik gebruik geen Nerostout of scout. Er is tot nu toe nog niets veranderd.
  12. Telkens ik mijn pc opstart verschijnt er, nog voor ik een programma aanklik, de volgende tekst in een kader: "In NMIndexStoreSvr.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses vor dit ongemak." Onderaan in het kader staan drie mogelijkheden: fouten opsporen, rapport verzenden, rapport niet verzenden. Ik druk altijd op "rapport niet verzenden. De kader met tekst verdwijnt dan, maar komt direct weer terug. Weer druk ik "niet verzenden", kader weer weg maar direct weer terug. Na de derde keer "niet verzenden" verschijnt er volgende tekst: " de instructie Ox7c9108d3 verwijst naar geheugen op Oxfffffff8. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt." Hier druk ik dan op OK en dan verschijnt er niets meer. Kan ik hier iets aan doen want ik vind dit knap vervelend. Een tweede probleem komt altijd voor wanneer ik mail binnenhaal via Outlook 2003. Na de eerste mail stopt het binnenhalen en krijg ik volgende mededeling te zien: Bij taak pop.skynet.be bezig met ontvangen is een fout (OX800CCC90) opgetreden. Er is een interne fout opgetreden op de server voor inkomende mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP). De reactie van de server was: -ERRPOP time out. Dat gebeurt zo twee of drie keer na mekaar en dan komt mijn mail normaal binnen. De eerst mail staat dan wel twee of drie keer in mijn inbox. Wat kan ik hier doen want bellen naar de serverbeheerder brengt geen soelaas. Alvast iedereen die zou reageren bedankt.
  13. Al wekenlang krijg ik het bericht dat er een nieuwe update ter beschikking is. Wanneer ik die dan wil binnnenhalen, krijg ik telkens het bericht "sommige updates kunnen niet geïnstalleerd worden. Als het dan niet kan, waarom verschijnt die melding dan bijna dagelijks op mijn PC ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.