Ga naar inhoud

Amanita

Lid
  • Items

    45
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Amanita's prestaties

  1. Inmiddels wordt alles weer gesynchroniseerd. 🥱. Het bewerken van het bestand op de iPad lukt nog niet. Ga er nog mee bezig. Ben voorlopig even klaar met pc perikelen.😀.
  2. Nee, ben er toevallig mee bezig. Wat erger is: ik zie nu tot mijn schrik dat bestanden die ik op de pc heb staan sinds vorige (28 nov.) niet meer met/naar Drive worden gesynchroniseerd(gestreamd).
  3. De Word app staat op de iPad. Ik ga ermee aan de slag. Maar in het menu zie ik "Openen in" nog niet staan. Even kijken hoe ik dat ga toevoegen. Alvast hartelijk dank voor de uitgebreide hulp.
  4. Dank voor het antwoord. Ja, het betreft Word documenten en met G. Drive bedoel ik Google Drive. Ik had het inderdaad geprobeerd met de mobiele App Google Drive, dat werkte dus niet. Maar het is nu wel gelukt via mijn Browser het beveiligde Word bestand te openen. Helaas kan ik het dan niet bewerken. Klopt dat? En is de oorzaak dat het een iPad/iPhone betreft en geen apparaat met Android? Die indruk krijg ik als ik de tekst op bovengenoemde links lees. Maar misschien zie ik dat verkeerd....
  5. Ja, tenminste als je de Google Drive app bedoelt. Alle bestanden zonder wachtwoord kan ik gewoon openen.
  6. Op mijn laptop (Windows) staan bestanden die beveiligd zijn met een wachtwoord. Ze staan ook in Google Drive. Waarom kan ik deze op mijn iPad of iPhone niet openen in G Drive ?
  7. Enkele bestanden stonden 2x op GoogleDrive. De dubbele heb ik verwijderd. Nu nog voor 1 bestand en 1 map een foutmelding. Daar kan ik mee leven☺️ Dus: probleem opgelost! Nogmaals dank.
  8. Het is klaar!!! En het werkt. Er komt wel een waarschuwing dat er enkele fouten zijn opgetreden. Die lijst bevat 19 bestanden en 1 map die niet konden worden gesynchroniseerd. De bestanden staan gewoon in verkenner, de map verwijderde ik tijdens het proces omdat deze per abuis 2 x werd meegenomen. Tips om die foutmeldingen weg te krijgen werken niet. O.a. opnieuw installeren, maar dat lijkt me echt geen optie😀. Heb je nog tips hoe ik bestanden in die lijst kan verwijderen? Het is niet heel erg maar liefst wil ik geen fouten meer zien. Zo niet, dan kan er een slotje op mijn vraag.
  9. Het totaal aantal gebruikte GB's op mijn laptop voor de 3 mappen komt wel overeen met de gebruikte ruimte in GoogleDrive. Dan zou het toch moeten kloppen?
  10. 1. Ik heb 3 mappen gekozen om te syncen: Desktop, Mijn Afbeeldingen en Mijn Documenten. Kunnen er dan ook systeembestanden worden meegenomen...? Het vermelde aantal bestanden lijkt me inderdaad nogal veel. 2. Bij One Drive(Windows) zie ik groene vinkjes, bij Google Drive niet. 3. Beide geprobeerd. Kreeg steeds de melding dat het programma al aanwezig was. Blijkbaar stond alles toch goed maar had ik niet door dat rechtsonder het wat flauwtjes bewegende icoon van Google Drive aangaf dat synchronisatie nog steeds liep!! 4. Misschien het beste maar afwachten of het toch goedkomt. Inmiddels zoveel uitgeprobeerd 🙄, pffff.
  11. Oeps....hierboven in de eerste zin bedoel ik natuurlijk "synchroniseren" i.p.v. "üploaden".
  12. Gelukt! Het uploaden van de (vele duizenden) bestanden gaat heel erg langzaam. Rechtsonder bij het Google icoon zie ik wel hoeveel er nog moeten en welke zojuist zijn behandeld. Op Google Drive zie ik alle mappen en bestanden staan (net als voorheen) maar hoe zie ik wat inderdaad al gesynchroniseerd is. Laatst gemaakte wijzigingen op mijn pc zie ik nog niet aangepast op Google Drive. Misschien een wat domme vraag🙃 , ben de grip even kwijt, doordat synchroniseren zo lang duurt. Het lijkt alsof alles opnieuw wordt geüpload. Verbinding is goed.
  13. Op de Google Drive site kan ik rechtsboven bij het tandwiel naast mijn account o.a. kiezen "Backup en Sync voor Windows installeren". Zou ik dat misschien moeten doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.