Ga naar inhoud

Shafna

Lid
  • Items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Shafna's prestaties

  1. Dus u zou dit eerder adhv van draaitabellen vormgeven? Het is eerder voor het overzichtelijk te houden voor de personen die niet met een excel kunnen werken. Zodat alles geautomatiseerd is en dus onmiddellijk leesbaar. Hoe zou u dit verwezelijken? Alvast bedankt voor de info.
  2. Hallo iedereen Dit is mijn eerste vraag op dit forum doordat ik mijzelf aan het ontwikkelen ben in het beheren van data. Doordat de input van data mij geen meerwaarde zal bieden, doet het beheren dit wel. Echter wens ik alles automatisch te laten verlopen. Waarom maak je anders gebruik van Excel? Hierbij mijn vraag. Ik tracht namelijk vanuit één bepaald blad (genaamd: 'input'), de date te beheren in andere bladeren. Deze bladeren zijn benoemd naar alle maanden van het jaar. Op het blad 'input' zou men een datum moeten invullen. De datum zou opgevolgd worden door een andere kolom, namelijk 'naam'. Wat de bedoeling hiervan is, is dat alle data onder één naam bijvoorbeeld: 'Elon Musk' adhv de ingegeven data zich naar het juiste blad verplaatst. Ter verduidelijking: alle data onder de naam 'Elon Musk' tussen een periode van 01/01/2020 en 31/01/2020 zou zich moeten verplaatsen naar het blad 'januari'. In het blad 'januari' zijn er echter ook een aantal kolommen. Bijvoorbeeld 'KM'. Hier zou idealiter een automatische optelsom worden verricht adhv van de naam en de bepaalde periode. Namelijk over de gehele maand van januari. Alvast bedankt voor eventuele hulp. Gegroet!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.